تست درایو از درب منزل با محصولات مدیران خودرو

کارشو تخصصی محصولات مدیران خودرو از سوی آسیا خودرو برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، در این برنامه عمومی که در مجتمع رفاهی عرش آجودانیه برگزار شد، خودروهای X22، Arizzo6 و Tiggo7 برای بازدید عموم در سالن اصلی مجتمع حضور داشت. همچنین ثبت نام تست درایو سه محصول آریزو6، تیکو7 و تیگو8 برای نخستین بار در این برنامه و توسط شرکت آسیا خودرو به روش جدیدی انجام شد. در این روش جدید و متمایز، درخواست کنندگان بعد از ثبت نام و ارائه مدارک و امضای تعهدنامه تست درایو، خودرو مورد نظر را برای تست از در منزل خود تحویل خواهند گرفت.

 

آسیاخودرو



آسیا خودرو را می شناسید؟

شرکت آسیا خودرو با نزدیک به نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو حدود 5 سال است که همکاری خود را با شرکت مدیران خودرو آغاز کرده است. این شرکت مولتی برند سوابق درجشانی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش خودرو دارد که از مهم ترین آن ها می توان به همکاری با برند اوپل و نمایندگی کیاموتور پیش از عقد قرارداد با سایپا اشاره کرد. این شرکت که به عنوان یکی از نمایندگان برتر ایران خودرو به حساب می آید از حدود 5 سال پیش همکاری خود را با شرکت مدیران خودرو آغاز کرد و اکنون در دو نمایندگی خود واقع در در شرق تهران، فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو را انجام می دهد. مدیران خودرو در دهه گذشته محصولات متنوعی را به بازار عرضه کرده و به نحوی می توان آن را بزرگ ترین و پرتیراژ ترین شرکت خودروسازی بخش خصوصی به حساب آورد.

مرکز تخصصی گیربکس CVT در شرق تهران

آسیا خودرو در دو نمایندگی 366 ویژه مدیران خودرو واقع در تهران‌پارس و 9117 تخصصی مصولات چری واقع در بلوار قنات کوثر، منطقه شرق تهران را به خوبی پوشش می دهد. مرکز9117 این نمایندگی یکی از معتبرترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات گیربکس CVT است که بر اساس مستندات واحد CRM مدیران خودرو، این نمایندگی از درصد رضایت مندی بالایی برخوردار است.

تست درایو از در منزل

آسیا خودرو برای نخستین بار در کشور روش جدید برای ارائه خدمات فروش به مشتریان را شروع کرده است. در حاشیه کارشو برگزار شده در عرش آجودانیه، مشتریانی که تمایل به تست کردن خودرو های آریزو6، تیگو7 و تیگو ۵ را داشتند، با تکمیل فرم درخواست و اراد مدارک و امضا تعهدنامه مربوطه می‌توانند تست خودرو مورد نظر را از در منزل خود آغاز کنند و در صورتی که تمایل به خرید داشته باشند، بعد از انجام مراحل اداری می توانند خودرو خود را در منزل تحویل بگیرند.

نگران نباشید، فرصت هست

خبر خوب برای کسانی که فرصت شرکت در کارشو شرق تهران را از دست دادند و از ثبت نام تست درایو جا ماندند این است که بعد از ظهر روز جمعه برنامه مشابهی در مرکز اسکای سنتر واقع در بلوار امام خمینی لواسان برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل به حضور و ثبت نام تست درایو دارند می توانند به صورت کاملا رایگان در این مرکز حضور پیدا کنند و از روش جدید تست درایو محصولات استفاده کنند.

کد خبر 130092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha