تلاش وزیر صمت در جهت واقعی سازی قیمت خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در جلساتی که با وزیر صمت داشتیم شاهد آن بودیم که وی در راستای واقعی سازی قیمت خودرو و افزایش تیراژ خودرو در تلاش هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از سیتنا، الله وردی دهقانی پیرامون ارزیابی عملکرد «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: برخی موارد و موضوعاتی که در حیطه‌ی عملکرد وزارت صمت مطرح است، مواردی است باید در یک دوره‌ی زمانی چندین ماهه یا چندین ساله با برنامه‌ریزی صحیح حل شود و در دوره‌ای کوتاه مدت قابل رفع نیست.

وی گفت: مشکل خودروسازها مشکل طویل المدتی در کشور است و چند دهه است که درگیر آن هستیم، لذا نیاز به تصمیمات اساسی از طرف دولت و ارکان نظام دارد و باید تحولی در سیستم تولیدات خودرو ایجاد شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: این منصفانه نیست که با این بهانه وزیر را زیر سوال ببریم. از کسی نباید انتظار معجزه داشته باشیم، عدم ثبات اقتصادی و بازار ارز تصمیم گیری را سخت کرده است و این تصمیم گیری از طریق یک نفر انجام نمی‌شود لذا سایر بخش های پولی و اقتصادی تاثیرگذار هستند و امیدواریم در زمان مناسبی شاهد عملکرد مناسب از سوی آنها باشیم.

نماینده مردم در مجلس نهم و یازدهم تصریح کرد: در جلساتی که با وزیر صمت داشتیم شاهد آن بودیم که ایشان در جهت واقعی سازی قیمت خودرو و افزایش تیراژ خودرو در تلاش هستند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: رویکرد اصلی وزیر صمت در جهت توجه به تولید داخل و حمایت از آن است و در همین راستا ورود کالاهای مشابه داخلی را ممنوع کرده است.

کد خبر 130114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha