افتتاح خط تولید چراغ جلو سورن پلاس در شرکت جمع ساز البرز

خط تولید چراغ جلو سورن پلاس در شرکت جمع ساز البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش پرشین خودرو، این خط تولید جدید، با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تعدادی از اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور افتتاح شد.

شرکت مهندسی جمع ساز انواع چراغ خودرو را تولید می کند. علی حقیقی؛ مدیر کارخانه و سهامدار شرکت جمع ساز در این بازدید ضمن قدردانی از باور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به توانمندی های قطعه سازان داخلی، اظهار داشت: در صنایع داخلی به ویژه در حوزه ساخت قطعات خودرو امکانات بالقوه قابل توجهی در کشور داریم که قابلیت بالفعل شدن را دارد. نیروی انسانی کار آمد بالاترین سرمایه شرکت جمع ساز است که اکثریت آن ها از اهالی بومی این منطقه می باشند.

 

چراغ خودرو



حقیقی با بیان اینکه ما در گذشته شرایط بسیار سخت تر از این را هم تجربه کرده ایم بنابراین از پس مشکلات موجود نیز به حول و قوه الهی بر می آئیم، افزود:در شرکت جمع ساز نیروی انسانی ماهر و متخصص گرد هم آمده اند که ما به تبحر آنها در قالب سازی افتخار می کنیم.

گفتنی است، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیروز –شنبه- با حضور در استان البرز، تعدادی از کارخانجات تولیدی قطعات در این استان را مورد بازدید قرار داد. همزمان با این بازدید؛ خطوط تولید قطعات جدید در شش شرکت عضو انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازی استان البرز به بهره برداری رسید.

کد خبر 130298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha