منع تردد خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به بوشهر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از ممنوعیت تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ قدرت الله کشکولی در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر مصوبه ابلاغی به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و مدیریت سفرها، از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه تردد خودروها شخصی با پلاک غیر بومی به شهر "بوشهر" ممنوع بوده است و متخلفان از این مقررات مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه می‌شوند.

وی افزود: تردد شبانه در شهرستان های استان اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه، از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و متخلفان از این امر نیز با جریمه ۲۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

 

منع تردد



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر تصریح کرد: در ۳ روز پایانی هر هفته، تا آخر سال جاری ورودی‌های استان به شدت کنترل می گردد و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به استان جلوگیری خواهد شد و برای کسانی که به ضوابط ابلاغی و تعیین شده و سلامت عموم بی توجه باشند برابر قانون جریمه لحاظ خواهد شد.

طرح ممنوعیت تردد در محدوده شهری

همچنین فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان در اطلاعیه‌ای از تداوم طرح ممنوعیت تردد در محدوده شهری از ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد خبر داده است. در این اطلاعیه آمده است: «بدینوسیله به اطلاع عموم می رساند در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح ممنوعیت تردد در محدوده شهری از ساعت ۹شب تا ۳ بامداد همچنان ادامه خواهد داشت. لذا به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و تامین سلامت شهروندان تقاضا می شود از تردد در محدوده زمانی ذکر شده خودداری گردد.یادآور می شود افراد و وسایل نقلیه ای که اقدام به نقض این مصوبه نمایند مشمول اعمال قانون از سوی پلیس خواهند شد.»

کد خبر 130326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha