کد خبر 130334
۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
369 خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد

369 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ ها در کشور از سوی آگاهی ناجا کشف شد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا، با اعلام این خبر گفت: طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ ها در کشور در راستای اجرای فرامین و تدابیر ابلاغی در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ ها و با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی استان های هدف در بهمن ماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از مجموع 369 فقره کشف صورت گرفته، 210 دستگاه مربوط به کشف انواع خودرو و تعداد 159 دستگاه مربوط به کشف انواع موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدفگذاری پلیس آگاهی ناجا برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه گفت: در طول مدت اجرای طرح، 37 دستگاه خودرو که دارای دستور توقیف بودند، شناسایی، کشف و تحویل مراجع قضائی شده است.

 

سردار محمد قنبری


وی تصریح کرد: افزایش تعداد پارکینگ های عمومی و خصوصی، بر هم زدن بازارهای مالخری، ارتقای فرهنگ پرهیز از خریداری اموال دسته دوم مشکوک و توجه به حفظ و نگهداری صحیح وسایل نقلیه بر کاهش سرقت موثر خواهد بود.

قنبری در پایان از هموطنان خواست توصیه های پلیسی و توجه به نکات ایمنی در استفاده اصولی از وسایل نقلیه را مورد توجه قرار دهند و با ارائه به موقع اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت مجرمانه سارقان به مرکز فوریت های پلیس 110، کارآگاهان پلیس آگاهی را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری دهند.

کد خبر 130334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha