طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک در دستور کار قرار گیرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت از ایران خودرو خواست که طراحی و تولید گیربکس اتوماتیک را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علیرضا رزم حسینی، با بیان این مطلب گفت: باید همگام با پیشرفت های جهانی ما هم در مسیر تولید گیربکس اتوماتیک حرکت کنیم.

وی که در آیین افتتاح خط تولید انبوه گیربکس شش سرعته در شرکت نیرو محرکه(استان قزوین) سخن می گفت، اظهار داشت: آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته، نشانگر خودباوری جوانان توانمند ایرانی و استفاده بهینه از فرصت تحریم هاست.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز تولید انبوه گیربکس ۶ سرعته را نشانگر خودباوری جوانان توانمند ایرانی و استفاده بهینه از فرصت تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان دانست.

به گفته وی، این پروژه یک کار نوآورانه و مهم است که در نتیجه همدلی و هماهنگی مسئولان ذیربط و همت جوانان نخبه و توانمند به وجود آمده است که در این راستا از مدیرعامل ایران خودرو، هوافضای سپاه، استاندار و نمایندگان مجلس تقدیر و تشکر می کنم.

رزم حسینی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان در طول سالهای اخیر، بیان کرد: با تکیه بر خودباوری، تعامل و هماهنگی ملت و دولت از مسیر سخت تحریمها عبور کردیم و امروز با وجود همه تحریم ها و همچنین شیوع کرونا اما ایران سربلند و سرافراز به جلو می رود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این مسیر سخت را با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری، همت جوانان، ایستادگی مردم و پشتکار دولتمندان سپری کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خودروسازان باید به سمت افزایش کمیت و کیفیت به پیش بروند تا بتوانند در بازارهای جهانی خوش بدرخشند.

کد خبر 130387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha