مجلس حامی بخش خصوصی کارا و توسعه گرا است

مجلس به عنوان قانون گذار آماده است قوانین موانع توسعه صنایع در بخش خصوصی را حذف کند و یاور بخش خصوصی سالم، کارآفرین و دلسوز کشور است.

به گزارش پرشین خودرو، عزت الله اکبری رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: دولت نه صنعت گر و نه بنگاه دار خوبی است متاسفانه دخالت دولت در صنعت موجب عقب افتادگی بخش صنعت در طی سالهای گذشته شده است.

وی که در حاشیه افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس و رونمایی از کامیونت شیلر هشت تن سخن می گفت، اظهار داشت: اینکه گفته می شود دولت باید در تمام امور دخالت کند اشتباه است و نظارت و حمایت وظیفه دولت است. امروز می بینیم که بهمن دیزل با یک چهارم نیروی شرکتهای مشابه دولتی بیشترین سهم بازار و تولید داخلی را دارد و نیاز کشور را در حوزه کامیونت در تحریم ظالمانه رفع کرده است.

اکبری تالار پشتی در ادامه با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی وظیفه دارد تا شرایط رقابت را برای همه بخش های خصوصی و دولتی فراهم آورد، تصریح کرد: بهمن دیزل پیشرفت قابل توجهی در تولید کامیون و مینی بوس و نیز سایر تولیدات خورویی دارد و در این حوزه قدم های موفقی برداشته است.

رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قوه مقننه و به خصوص کمیسیون صنایع وظیفه دارد حمایت های لازم را از بخش های موفقی نظیر گروه بهمن به عمل آورد.

اکبری تالارپشتی در پایان با اشاره به اینکه بهمن قبل از خصوصی سازی نیز جزو شرکتهای خوب کشور بوده است، بیان داشت: پس از خصوصی سازی با بهره وری و مدیریت صحیح، حرکتهای خوبی در گروه بهمن انجام شده چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات که باید این شرکتها مورد حمایت قرار گیرد و مجلس انقلابی نیز تمام قد به دنبال توسعه صنعت گام برمی دارد تا ان شاالله به برکت حضور جوانان پرشور و تحصیلکرده، صنعت کشور دوباره به ریل بازگردد.

کد خبر 130395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha