کد خبر 130408
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
 افزایش خودروهای ایمن در دنیا

موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها امسال‌‌۹۰‌خودرو را به‌عنوان امن‌ترین خودرو‌ها انتخاب کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌ها، 90 وسیله نقلیه را برای 2021 به‌عنوان امن‌ترین خودروها انتخاب کرد، این در حالی است که در سال 2020 این تعداد 64 دستگاه بود.

یک دلیل این است که خودروسازان در حال بهبود وسایل نقلیه خود به روش‌های آزمایش IIHS هستند‌ که چراغ‌های جلو بهتر و ویژگی‌های ایمنی فعال برای جلوگیری از تصادف دارند. خودروها همیشه ایمن‌تر می‌شوند، به‌طور کلی انتظار می‌رود ناوگان خودرو‌های جدید به‌تدریج در ایمنی کلی پیشرفت داشته باشند.

 

ب ام و



امسال نیز ایمنی خودروها بیش از پیش شده است. چهل و یک برند، ایمنی برتر و 49 خودرو برترین ایمنی را برای سال 2021 کسب کرده‌اند. برای کسب هر یک از جایزه‌ها، یک وسیله نقلیه باید در 6 تست تصادف مختلف، به‌علاوه یک امتیاز برتر یا پیشرفته در تست‌های ترمز خودکار، امتیاز خوبی کسب کند.

اساسا هر خودرویی که نشان IIHS را کسب کند، دارای ساختاری مستحکم و اقدامات ایمنی منفعلانه موثر به‌علاوه جلوگیری از تصادف الکترونیکی و (احتمالا) چراغ‌های جلو مناسب است. شاید دلگرم‌کننده‌ترین نکته در مورد گزارش 2021 IIHS این باشد که تعداد زیادی وسیله نقلیه تقریبا در این لیست قرار گرفته‌اند، اما در یک گروه کوتاه خلاصه شده‌اند.

کد خبر 130408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha