قزوین توانایی تبدیل شدن به قطب قطعه سازی را دارد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: استان قزوین با توجه به حضور چشمگیر صنایع قطعه سازی، توانایی تبدیل شدن به قطب قطعه سازان خودرو را دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، لطف الله سیاهکالی مرادی روز شنبه در نشست فعالان اقتصادی استان قزوین با وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران متعدد را دارد و می‌تواند برای بسیاری از مشکلات کشور راهگشا باشد که امیدواریم در این زمینه وزارت صمت حمایت‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: میزان حضور قطعه سازان خودرو در استان قزوین چشمگیر است و می توان قزوین را به قطب قطعه سازان خودرو تبدیل کرد.

این مسوول گفت: از وزرات صمت درخواست داریم به زمین شهرک صنعتی کاسپین مقدار مورد نیاز اضافه شود چراکه بسیاری از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان آماده حضور در این استان و این شهرک هستند.

 

قطعات خودرو



سیاهکالی مرادی اضافه کرد: برای رونق تولید باید به بخش خصوصی توجه بیشتری کرد و در واگذاری‌ها هم باید موضوع اهلیت را بسیار جدی گرفت.

وی اظهار داشت: احساس می شود در حوزه واردات و صادرات توجه ویژه ای در کشور وجود ندارد که بسیار برای بخش تولید آسیب زا است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: نگاه وزرات صمت به مساله تولید در دوره اخیر نگاه خوبی است و کمیسیون صنایع و معادن و مردم هم از خدمات وزیر صمت راضی هستند که نشان دهنده توجه ویژه ایشان به موضوعات تولید است.
 

کد خبر 130409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha