کد خبر 130410
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
مزایای استفاده از کارواش در محل

بسیاری از کارواش در محل ها معمولا به صورت 24 ساعته و شبانه روزی کار می کنند. به همین دلیل شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که علاقمند باشید با آنها تماس گرفته و ماشین خود را به آنها بسپارید.

به گزارش پرشین خودرو، کارواش های سیار چند سالی است که جهت رفاه حال مشتریان، فعالیت می کند. در گذشته کارواش های سیار مخزنی پر از آب را روی یک ماشین باری مثل نیسان یا وانت قرار می دادند و با استفاده از واترجت ماشین شما را در محل شستشو می دادند.

 

اما امروزه کارواش در محل یا کارواش سیار شکل و شمایلش فرق کرده است و مشکلات کارواش سیار قدیمی را ندارد. چرا که در گذشته برای این کار از واتر استفاده می شد.  شست و شو با واترجت آلودگی زیادی در محل ایجاد می کرد. امروزه از دستگاه نانوکارواش بخار برای شستشتوی ماشین ها در محل استفاده می شود که مشکلات واترجت را ندارد. در ادامه متن بیشتر با کارواش سیار و مزایای آن آشنا خواهیم شد. 

 

کارواش سیار نانوبخار چیست؟

استفاده از واترجت برای شستشو ماشین در محل، باعث جهش آب به اطراف می شد که باعث اذیت و آزار افراد در محل شده و همچنین باعث کثیفی محل و دیوارهای اطراف ماشین می شود. بنابراین مشتریان نمی توانیتند در هر محل و مکانی از خدمات کارواش در محل استفاده کنند. با پیشرفت علم بخارشوی صنعتی برای راه اندازی کارواش در محل ساخته شد. این کارواش ها با نام های کارواش نانوبخار، بخارشوی نانو، دیگ بخار و نانوکارواش بخار نیز شناخته می شود. شما بوسیله این دستگاه م یتوانید ماشین خود را بدون ایجاد هیچ مشکلی در هر مکانی که هستید بشویید. این کارواش به صورت دیگ بخاری است که همراه یک مخزن سوخت و شلنگ خروجی و تجهیزاتی از این قبلی در پشت یک ماشین باری کوچک بسته شده و استفاده می شود. 

 

کاربردهای بازار هدف کارواش در محل

به طور قطع با شنیدن نام کارواش در محل همه ما تصور می کنیم که از آن فقط برای شستشو ماشین ها استفاده می شود. اما در حقیقت بازار هدف کارواش در محل فقط شسشتوی ماشین ها نیست و از آن ها می توان برای مصارف دیگر نیز استفاده کرد. این دیگ بخار را می توان برای شستشوی مکان ها مختلف استفاده کرد اما دلیل شناخته شدن آن با نام کارواش، جایگزین شدن این روش به جای استفاده از واترجت و کارواش سیار قدیمی است. از کارواش نانوبخار می توان برای تمیز کردن شستشوی دیوارها، ستون ها تا شستشو آشپرخانه های صنعتی، کارخانجات، مرغداری ها، دامداری ها، اماکن متبرکه و غیره نیز می توان استفاده کرد. 

 

مزایای استفاده از کارواش در محل

اگر شما از افرادی هستید که از کاوراش در محل برای یک بار استفاده کرده اید، به خوبی می دانید که کارواش در محل مزایای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن آسایش و رفاه حال مشتریان است. شستشوی ماشین با بخارشوی صنعتی هیچ آسیبی به بدنه، رنگ خودرو، موتور و قطعات الکتریکی آن نمی زندو به همین دلیل نیز، بیشتر مشتریان آن کسانی هستند که خودروهای گران قیمت در اختیار دارند و علاقه دارند که در محل سکونت و یا محل کار خود ماشین خود را شسته و تمیز کنند. از مهمترین مزایای استفاده از کارواش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

کارواش در محل

 

ساعت کار نامحدود

بسیاری از کارواش در محل ها معمولا به صورت 24 ساعته و شبانه روزی کار می کنند. به همین دلیل شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که علاقمند باشید با آنها تماس گرفته و ماشین خود را به آنها بسپارید. بسیاری از افراد زمان کافی را برای رفتن به کارواش ندارند، بنابراین چه بهتر که می توان کارواش را در هر ساعتی که مایل باشیم به محل خود بیاوریم.

 

خلاص شدن از انتظار در صف کارواش

انتظار کشیدن در صف کارواش یکی از آزاردهنده ترین مشکلات در رفتن به کارواش است. بعد از گذراندن روزهای پر از مشغله و در شدن از ترافیک های همیشگی شهرهای شلوغ، معمولا تمایل داریم به هنگام رسیدن به کارواش به سرعت کارمان انجام شود. اما معمولا حتی با گذراندن تمام این مشکلات باید مدت طولانی را در صف های طولانی کارواش در صف بمانیم. با کارواش محل دیگر نیاز به انتظار کشیدن در این صف ها نیست. 

 

کارواش در محل

 

پشت ترافیک نماندن

پشت ترافیک ماندن در شهرهای شلوغ یکی از مشکلات اکثر مشتریان است. در روز های هفته در شهرهایی مثل تهران برگشتن از محل کار به خانه خود زمان زیادی می برد، چه برسد به آنکه بخواهیم به سمت کارواش هم برویم و در صف های طولانی منتظر شویم. یکی از مهمترین موضوعاتی که کارواش در محل آن را حل کرده است، راحت شدن از پشت ترافیک ماندن است. 

 

هدر نرفتن زمان

کارواش در محل می تواند تا حد بسیار زیادی به ما در جلوگیری از هدر رفت زمان و مدیریت آن کمک می کند. می می توانیم همزمان که در محل کار خود در حال کار یا در خانه در حال استراحت هستیم، ماشین خود را به کارواش سیار بسپاریم تا به شستشو آن بپردازند. به این صورت می توان با خیالی راحت به کارهای خود برسیم و ماشین خود را نیز فقط از طریق یک تماس به بهترین نحو شستشو دهیم. 

 

جمع بندی

بنابراین با توجه به آنچه در متن بالا درباره مزایای کارواش در محل و کیفیت بالای شستشوی آن ها گفتیم، به شما نیز پیشنهاد می دهیم، که ماشین خود را به کارواش در محل بسپارید. اگر نمی دانید که باید با کدام کارواش در محل تماس بگیرید، توصیه ما این است که به سایت نیازیتو مراجعه کنید، تا با سایت های معتبر کارواش در محل آشنا شوید و در صورت تمایل در زمان مورد نیازتان با آن ها تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایت های معتبر می توانید به سایت نیازیتو به آدرس niazito.com مراجعه کنید. 


 

کد خبر 130410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha