تلاش مجلس برای سوق دادن بودجه کشور به سوی تولید

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی تلاش می کند تا بودجه سال 1400 به سوی تولید سوق داده شود.

به گزارش پرشین خودرو، فاطمه محمدبیگی، با اعلام این خبر اظهار داشت: فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی نیاز بالایی به فولاد دارند و به همین دلیل ساماندهی عرضه، تقاضا و تولید فولاد و همچنین اختصاص سهمیه به صنایع حائز اهمیت بوده و یکی از موارد رفع موانع تولید است.

وی که در حاشیه رونمایی از کامیون هشت تن شیلر و افتتاح خط تولید مینی بوس پگاسوس سخن می گفت، تصریح کرد: بهمن دیزل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مورد نیاز کشور در حوزه حمل و نقل باری و مسافربری، می تواند با حمایت ویژه دولت و افزایش ظرفیت، نیازهای داخلی را تامین کند و وارد بازار صادراتی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه با توسعه زیرساخت های بهمن دیزل، اشتغال مناسبی برای جوانان کشور فراهم می شود، خاطرنشان کرد: کیفیت محصولات این شرکت با استفاده از سیستم های جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا است و همچنین تنوع محصولات در حال افزایش است. در بازدید از این مجموعه و مشاهده توانمندی های داخلی، به افزایش سطح تولید ملی افتخار می کنم.

شرکت بهمن دیزل با توسعه چهار برابری فضای تولید و تجهیز و نوسازی سالن های تولید و همچنین داخلی سازی کامیونت، کامیون و مینی بوس شیلر در فضای بالغ بر 33 هزار متر در شهرک صنعتی البرز فعالیت و سهم ۶۰ درصدی بازار خودروهای تجاری کشور را در اختیار دارد و در سال جاری نیز مقام نخست خدمات فروش و پس از فروش را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 130442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha