دور جدید اقدامات زیست محیطی آسیا خودرو در روز درخت کاری

آسیا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی های خوش سابقه خودرویی کشور در شرق تهران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این مجموعه، در روز درخت کاری اقدام به کاشت درخت به نیابت از خریداران خود کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در سال های اخیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها و مجموعه های تجاری در قبال جامعه با جدیت بیشتری در ایران پیگیری شده است.

از اواخر سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، مجموع اقدامات شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی رنگ و بویی تازه گرفت و اکثر شرکت ها کوشیدند تا وظایف خود در این حوزه را به سمت و سوی بخش درمانی و حمایت از نیروهای فعال در خط مقدم مقابله با کرونا و کادر درمانی سوق دهند.

 

آسیاخودرو



از سویی دیگر فعالان صنعت و بازار خودرو به واسطه نقش مخرب زیست محیطی این صنعت و آلایندگی های ایجاد شده خودرو و نقش منفی این محصولات در افزایش آلودگی هوای کلانشهرها، اهم اقدامات خود در قالب مسئولیت اجتماعی را به سمت اهداف زیست محیطی سوق دادند.

در آخرین نمونه از اقدامات شرکت های خودرویی در فعالیت های زیست محیطی می توانیم به شرکت آسیاخودرو که یکی از نمایندگی های مطرح مدیران خودرو و ایران خودرو در شرق تهران است اشاره کنیم.

آسیاخودرو از ابتدای سال جاری اقدامات مناسبی در راستای حفاظت و حمایت از محیط زیست انجام داده است. این شرکت در سال جاری تمام کاتالوگ های کاغذی را از مجموعه خود حذف کرده و تلاش کرده است تا فعالیت های این شرکت را به سمت دیجیتال شدن هر چه بیشتر سوق دهد.

 

آسیاخودرو



آسیاخودرو همچنین در راستای فعالیت های دیجیتال با هدف کاهش استفاده از کاغذ، اعلامیه های مرتبط با شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و ایران خودرو را به صورت دیجیتال و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی منتشر کرده است.

آسیا خودرو اما فعالیت های زیست محیطی و اجتماعی خود راتنها به دیجیتال کردن و کاهش استفاده از کاغذ خلاصه نکرده است و در یک گام جدید، همزمان با روز درخت کاری اقدام به کاشت درخت در تعداد بالا کرده است.

آسیا خودرو در روز درخت کاری و طی مراسمی به نیابت از خریداران خودرو در سال 1399 اقدام به کاشت درخت در پارک لویزان واقع در شرق تهران کرده است.

در مراسمی که همزمان با کاشت درخت در پارک لویزان برگزار شد، مدیران آسیا خودرو اعلام کردند که این برنامه را در ماه های آینده نیز ادامه خواهند داد.

در اقدامی نمادین قرار است تا به ازای هر درختی که آسیا خودرو برای هر دستگاه خودروی فروخته شده در سال 99 کاشته است، پلاکی برای خریداران این خودروها تهیه و ارسال شود تا خریداران خودرو از مکان این درخت آگاه شوند.

یادآور می شود، آسیا خودرو یکی از نمایندگی های خوش سابقه خودرویی کشور در شرق تهران است که محصولات مدیران خودرو و ایران خودرو را عرضه می کند.

کد خبر 130514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • على خسروانى ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    دست مریزاد با انجام اینكار