محصولات مدیران خودرو، دوستدار محیط زیست

این روزها بحث میزان آلایندگی و تولید خودروهایی که کمترین میزان آلایندگی و صدمه را به محیط زیست وارد می کنند به عنوان یک ارزش بزرگ و مهم در این صنعت و ارتباط آن با جامعه مطرح می شود.

به گزارش پرشین خودرو، توجه به مبحث آلایندگی خودروها با توجه به وضعیت آلاینده بحرانی کلان شهرهای کشور در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته و قطعا خودروسازان در جهت منافع ملی و ارزش های اجتماعی باید اقدامی موثر را در این باره انجام دهند.

یکی از شرکتهایی که همواره اساس کار خود را با همین شعار آغاز نمود شرکت مدیران خودرو هست. همه ما اواسط دهه 80 را به یاد می آوریم که شرکت مدیران خودرو فعالیت خود را با عرضه خودروی 110 با شعار کم مصرف ترین خودروی تولید کشور آغاز نمود.

 

مدیران خودرو



امروز محصولات این شرکت دارای آلایندگی یورو5 است و مدلهای جدید که در راه هستند خود را برای کسب استاندارد آلایندگی یورو 6 آماده می کنند تا نشان دهند اهمیت به محیط زیست و سلامت ملی به عنوان یک اصل مهم برای این خودروساز شناخته می شود.

پیشرانه محصولات مدیران خودرو توسط شرکت مهندسی معروف اتریشی به نام AVL طراحی شده که شرکتی بزرگ و صاحب تکنولوزی در زمینه تولید پیشرانه های پاک، کم مصرف، پر بازده و دوستدار محیط زیست است.

قطعا تولید خودروهای پاک و کم مصرف در شرایط بحرانی آلودگی می تواند به سلامت جامعه و اقتصاد کشور کمک نماید، به امید آنکه با حمایت های دولتمردان و توسعه امکانات و زیرساختها امکان تولید و عرضه خودروهای برقی نیز هرچه زودتر مهیا شود تا شاهد بهبود و تغییرات در آلایندگی کلان شهرها و زندگی شاد و سالم تری باشیم.
 

کد خبر 130519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha