اختصاص بخشی از بازار پر اشتهای کشور به خودروسازی کرمان

استاندار کرمان گفت: گسترش کار مجموعه خودروسازی کرمان راه اشتغال زایی را باز می کند لذا باید بخشی از بازار پر اشتهای کشور را در اختیار آنان قرار دهیم.

به گزارش پرشین خودرو، علی زینی وند، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه صنایع خودروسازی کرمان برای پنج هزار نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است، اظهار داشت: بیکاری موجب افسردگی خانواده‌ها و جامعه می شود.

وی تصریح کرد: یک صنعت خودروسازی دهه پنجاهی را نگه داشتیم و تولید خودروی با کیفیت می خواهیم که کشور اینگونه پیشرفت نمی کند لذا باید زمینه کار برای بخش خصوصی با تسهیل گری و حمایت دولت محقق شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه مردم در بازار بسته ناگزیر از برخی خودروهای بی کیفیت استفاده می کنند، افزود: تولید این خودروها نیز در آینده متوقف می‌شود.

زینی وند متذکر شد: هر کجا دولت سیطره بر صنعتی می اندازد آنجا ابتدای خرابی کار است زیرا دولت باید کار حاکمیتی و نظارتی خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه فعالیت تولیدی دولت در برخی نقاط موجب رانت و فساد می شود، گفت: در هرجای کشور که اجازه نفس کشیدن به بخش خصوصی دادیم، آن بخش رشد داشته و با دنیا رقابت کرده است.

استاندار کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می تواند افتخار کشور در تولید خودرو شود پس لازم است با حمایت از فعالان این بخش، آنها در حوزه های دارای توان رقابت، تشویق به حضور شوند.

کد خبر 130652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha