سایپا كوییك ۴ ستاره شد

خودرو كوییك از محصولات گروه خودروسازی سایپا در آزمون‌های شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران (ISQI) برای نخستین بار چهار ستاره كیفی كسب كرد.

به گزارش پرشین خودرو، در آخرین گزارش شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران كه مربوط به آزمون خودروهای ساخت داخل در بهمن‌ماه ۱۳۹۹ است، خودرو كوییك تولید گروه خودروسازی سایپا در رده محصولات سطح قیمتی ۵، توانسته برای نخستین‌بار، چهار ستاره كیفی كسب كند.

آزمون‌های مذكور در حوزه فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز و تجهیزات الكتریكی، تزیینات داخلی و خارجی، بدنه، رنگ، صداهای غیرعادی و نفوذ آب صورت گرفته كه خودرو سایپاكوییك در تمامی آزمون‌های مذكور با ارتقای عملكرد و ثبت نمرات بهبود، توانسته به چهارستاره كیفی ارتقا یابد.

 

کوییک



گروه خودروسازی سایپا به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان، علی رغم وجود تحریم‌ها و نیز محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری كرونا، توانسته است با اتخاذ تمهیدات مستمر نسبت به استقرار یک نظام جدید کیفیت اقدام کرده و علاوه بر توسعه ارزیابی‌ها در خطوط تولید با هدف رشد كیفی محصولات، فرآیند بازرسی‌ها و آزمون‌های كیفی و عملكردی محصولات خود را به‌روزرسانی كرده و در سطح مطلوب حفظ كند.

کد خبر 130661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha