برگزاری آنلاین مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام گروه بهمن

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه بهمن (سهامی عام) 25/12/1399 با حضور 5/76 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره گروه بهمن، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسی آزمودگان در سالن همایش بهمن موتور به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، طبق مقررات اساسنامه، ترکیب هیات رییسه مجمع گروه بهمن از جمشید ایمانی با عنوان رییس جلسه، بیوک علی مراد لو به عنوان مدیر عامل، محمد ضرابیان و محمد محمدی به عنوان ناظر، کیوان قاصدی به عنوان دبیر جلسه و با حضور سرداری و اخوندزاده نماینده سازمان بورس و فاطمی نماینده حسابرسی آزمودگان تشکیل شد.

بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این جلسه ضمن اشاره به سال جهش تولید و همزمانی آن با شیوع ویروس کرونا به افزایش فعالیت و نحوه مطلوب عملکرد گروه بهمن در این سال اشاره کرد و گفت: گروه بهمن در این ایام توانست دو محصول جدید دیگنیتی و فیدلیتی را به سبد محصولات خود اضافه کند که در سال 1400 تولید انبوه انها آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

وی ضمن اشاره به استراتژیک دانستن خودرو فیدلیتی برای گروه بهمن اینگونه بیان کرد وگفت: گروه بهمن توانست مالکیت معنوی این خودرو را از آن خود کند که با راه اندازی خط تولید فیدلیتی و ساخت قطعات اصلی این خودرو در مجموعه بهمن به تولید داخل 50 درصدی این محصول دست خواهیم یافت.

علی مرادلو در خصوص راه اندازی شرکت تیوان گفت: این شرکت بزرگترین سرمایه گذاری در صنعت موتور خودرو به شمار می آید که با خط تولید مدرن و تکنولوژی روز اروپایی همراه است. همچنین قابلیت تولید 500 هزار دستگاه موتور در سال را برای محصولات گروه بهمن و دیگر خودروسازان خواهد داشت.

مدیر عامل گروه بهمن در ادامه جلسه به سهم 60 درصدی کامیونت های شرکت بهمن دیزل در بازار اشاره کرد و گفت: بهمن دیزل توانست کامیونت 6 تن شیلر و مینی بوس پگاسوس دو محصول ساخت داخل را به مرحله تولید انبوه برساند که امیدواریم با تولید کامیونت شیلر ، بتوانیم سهمی بیشتر از 60 درصد بازار خودروهای تجاری کسب کنیم .
وی در خصوص ارائه خدمات متفاوت به مشتریان همزمان با راه اندازی مدرنترین مرکز خدمات خودوریی کشور گفت: خدماتی در این مرکز ارائه می شود که در منطقه و کشور ویژه است و امیدواریم با ارائه این خدمات شعار " همواره مراقبتان هستیم " را به مرحله ظهور برسانیم.

بنا بر اعلام گروه بهمن، با توجه به ابلاغیه درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، مجمع گروه بهمن با حضور حداقلی شخص حقیقی یا حقوقی برگزار شد و سهامداران به منظور رعایت دقیق مصوبه مذکور نسبت به مشاهده برخط (آنلاین) جلسه از طریق سایت این شرکت اقدام کردند.

گفتنی است مجمع بعد از صحبت های علی مراد لو مدیر عامل گروه بهمن ، استماع گزارش هیأت مدیره و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، تصمیم موافقت با 1246درصد افزایش سرمایه را اتخاذ کرد .

کد خبر 130712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha