دستگیری جاعلان مجوز تردد بین‌‎شهری

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت جاعلان مجوزهای تردد بین شهری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی دراین‌باره گفت: مدتی قبل و به دنبال اطلاع ماموران از جعل مجوزهای تردد بین‌شهری رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفته و ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش واصله صحت داشته و دو نفر در محدوده میدان فاطمی اقدام به جعل مجوز تردد بین شهری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای دستگیری این افراد از مقام قضایی دریافت شد، گفت:‌ ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با حضور در محل فعالیت این افراد، دو فرد جاعل را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری لوازم جعل مدرک را نیز کشف و ضبط کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتطامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در اعترافات خود اقرار کردند که تاکنون چندین فقره مجوز تردد بین شهری را جعل کرده و در ازای آن بین یک تا سه میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

 

مجوز تردد



مرادی با بیان اینکه مجوزهای صادره توسط مبادی ذی صلاح، دارای شماره سریال مشخص هستند، گفت: امکان جعل مجوزهای تردد وجود ندارد و اگر شهروندان با چنین مواردی مواجه شدند ضمن حفظ هوشیاری خود، مراتب را حتما به پلیس نیز اطلاع دهند.

به گفته وی، پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا ارجاع شده‌اند.

کد خبر 130771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha