پیام نوروزی بنیانگذار اولین بازار صادراتی ایران

امیرحسین مینایی؛ بنیانگذار هایتاجر در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ را به تمامی صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشور شادباش گفت و از همراهی ارزشمند آنان در حوزه تجارت بین الملل در سال ۹۹ تشکر کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در بخشی از این پیام آمده است:

در بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری که فرموده بودند "یكی از آرزوهای من این است كه یك روزی ما بتوانیم كشور را جوری اداره كنیم كه حتّی اگر لازم بود، یك قطره نفت هم صادر نكنیم و كشور اداره شود" بنابراین در زمانی که سایه دلارهای نفتی از فضای اقتصادی کشور برچیده شده، صادرات غیرنفتی به‌عنوان تنها راه عبور کشور از تنگنا و تامین مایحتاج ارزی کشور بار دیگر می بایست مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

در ادامه پیام رییس هیات مدیره و بنیانگذار هایتاجر آمده است؛ اولین بازار صادراتی کشور، صادرکنندگان ژنرال های خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند که حمایت از آنان میتواند ورود ارز به کشور را بیش از قبل جاری و ساری نماید که این بزرگترین خدمت به گردش چرخ اقتصاد کشور می باشد.

در پایان از تمامی حامیان صادرکنندگان اعم از بخش های خصوصی و دولتی سپاسگزاری می نمایم و امید دارم که با ایجاد زیرساخت های مناسب بتوان هر تولیدکننده ایرانی را به صادرکننده مبدل نمود.

شایان ذکر است که هایتاجر، اولین بازار صادراتی ایران می باشد که با بیش از 10 هزار محصول ایرانی به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی و حدود 5000 بازدید خارجی از نیمه دوم سال 1399 فعالیت خود را آغاز نمود.

تولیدکنندگان عزیز میتوانند فروشگاه خود را در این بازار بین المللی ساخته، محصولات خود را بارگذاری نموده و از خدمات این مجموعه به رایگان استفاده نمایند.



منبع: نفت ما

کد خبر 130781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha