ارائه 20 هزار خدمت امدادی به مردم

مدیرعامل شرکت ایساکو گفت: تا روز گذشته 20 هزار خدمت امدادی به مشتریان شرکت ایران خودرو و دیگر امدادخواهان از سوی شرکت امداد خودروایران ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مهدی مونسان، با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر 186 نمایندگی خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور بصورت ثابت و با 50 درصد ظرفیت فعال هستند.

وی که در حاشیه بازدید و نظارت از نمایندگی های مرکزی شماره یک و سه ایساکو و پایگاه خدمات امدادی گرمدره (اتوبان تهران-کرج) سخن می گفت، تصریح کرد: 10 نمایندگی خدمات پس از فروش ایران خودرو نیز بصورت گوش به زنگ(ON CALL) برای خدمت رسانی های بیشتر در ایام نوروز امسال تدارک دیده شده است.

مونسان همچنین از تمام مشتریان ایران خودرو که در خانه ماندند و به شرکت ایساکو و امداد خودرو ایران برای ارائه خدمات در محل اعتماد کردند تشکر و قدردانی کرد.

سید عباس میرحسینی مدیرعامل شرکت امداد خودرو ایران نیز در این بازدید، از ایجاد 9 پایگاه امدادی در اتوبان ها و بزرگراه های کشور خبر داد که مسئولیت تسهیل خدمات رسانی به مشتریان ایران خودرو را بر عهده دارند.

به گفته وی، با وجود این پایگاه های امدادی مدت زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در نوروز امسال کاهش یافته است.

یادآور می شود: هموطنان می توانند از طریق شماره سراسری 096440، وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن ایساکو درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

کد خبر 130855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha