افزایش سرعت رسیدگی به شکایات مشتریان

سازمان خدمات پس از فروش سایپا(سایپایدک) در راستای تکریم مشتریان و در راستای عمل به مفاد قانون حمایت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسیدگی به شكایات مشتریان را افزایش داد.

به گزارش پرشین خودرو، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی عملكرد سازمان در خصوص شاخص‌های استراتژیك حوزه امور مشتریان، با توجه به مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف كنندگان خودرو مبنی بر رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در كمتر از 20 روز، شركت سایپایدك 80 درصد پرونده‌های شكایتی در سال 99 را در مدت زمان 20 روزه تعیین تكلیف كرد.

همچنین بیش از 89 درصد پرونده‌ها تا پایان بهمن ماه سال 99 مختومه شد كه نسبت به زمان مشابه سال قبل معادل 6 درصد افزایش داشته است.

بنابراین گزارش، درصد پرونده‌های باز از ابتدای سال جاری کاهشی بوده است. همچنین متوسط زمان انتظار و ماندگاری پرونده‌های باز روند كاهشی داشته و در بهمن ماه سال 99 نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 40 درصد بهبود یافته است.

این گزارش می افزاید: در شاخص متوسط زمان مختومگی شكایات به تفكیك ماه، میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان در بهمن ماه 99 معادل 4.5 درصد نسبت به دی ماه و 15 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بهبود یافته است.

بنابر گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، سایپایدك در دی ماه سال 99 موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان در تاریخ شرکت سایپایدک شد و ضمن استمرار روند رو به رشد در سال 99, در دی ماه 99 نسبت به دوره مشابه در سال پیش بالاترین میزان رشد امتیاز رضایت مشتریان را در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش کسب کرده است.

کد خبر 130878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha