سال رونق فروش اقساطی «ام وی ام» و کسب رتبه های برتر ISQI

شرکت مدیران خودرو سال 1399 را با آغاز طرح های فروش متنوع و اقساظی کلید زد و موفق شد تا رتبه های برتر را در گزارش های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران کسب کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیران خودرو سال جاری را با آغاز پرقدرت طرح های فروش اقساطی آغاز کرد تا عملا از وقفه ای که به دلیل تحریم صنعت خودرو، مشکلات جابجایی ارز و کاهش آمار تولید در روش های فروش اقساطی این شرکت ایجاد شده بود، عبور کند.

سال 99 را برای مدیران خودرو می توانیم سال معرفی محصولات جدید به رغم وجود مشکلات در صنعت خودرو بدانیم که کار مهمی بوده است.

مدیران خودرو در سال جاری 3 محصول ام وی ام 315 پلاس، ایکس33 جدید و تیگو5 توربو را به بازار معرفی کرد و توانست در بازاری که کمترین تنوع را در سال های اخیر به خود دیده است سهم بازار مناسبی را به خود اختصاص دهد. نکته جالب این است که خودروی تیگو۵ مدیران بعد از حضور 5 ساله در ایران و فروش بیش از ۴۵۰۰۰ دستگاه از این محصول به توربو مجهز شده است.

در سال جاری مدیران خودرو اعلام کرد که موفق شده است تا 50 هزار دستگاه از ام وی ام ایکس33 را به فروش برساند.این خودرو نیز در سال 99 با بروزرسانی های جدید به بازار عرضه شد.

سال 99 برای مدیران خودرو از نظر گزارش های منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز سال خوبی بود چرا که مدیران خودرو موفق شد به رتبه نخست آریزو 6 در نظرسنجی APEL، رتبه نخست رضایت مشتریان از خدمات فروش مدیران خودرو، رتبه دوم شرکت خدمات پس از فروش ام وی ام و رتبه اول در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان را کسب کند.

 

مدیران خودرو



در حوزه بین المللی نیز خودروهای این شرکت موفقیت هایی کسب کرد که می توان به قرارگیری آریزو6 در میان 10 خودروی دارای بهترین گیربکس اشاره کرد.

مدیران خودرو در سال جاری با وجود مشکلاتی که در این صنعت وجود داشته است اما فعالیت خود در حوزه نمایندگی ها و خدمات پس از فروش را متوقف نکرد.

این شرکت در سال جاری مدرنترین نمایندگی مجاز مدیران خودرو را افتتاح کرد همچنین اقداماتی نظیر بهبود جامع مراکز خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، ارتقاء و بروزرسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو، اجرای طرح ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، تست درایو ایکس 55 در نمایندگی های منتخب مدیران خودرو و ارتقای کیفیت خدمات در نمایندگی ها را اجرایی کرد.

 

مدیران خودرو



برگزاری کمپین های خدماتی از دیگر اقدامات این شرکت بوده است که در سال 1399 چند باری انجام شد.


مدیران خودرو در سال جاری کمپین «من مراقبم»، کمپین «همراه همیشگی»، کمپین ویژه زمستانی شرکت خدمات پس از فروش و کمپین طراحی خودرو مفهومی را برگزار کرد.

مدیران خودرو همچنین در یک اقدام مهم، اپلیکیشن خدمات پس از فروش مدیران خودرو را رونمایی و معرفی کرد.این اپلیکیشن قابلیت سازگاری با سیستمهای عامل اندروید و IOS تلفن های همراه هوشمند را داشته و خدمات متنوعی را برای مالکان خودروهای مدیران خودرو فراهم می آورد. یکی از ویژگی های کاربردی این اپلیکیشن امکان درخواست خودروی امداد بدون نیاز به تماس تلفنی و بر اساس موقعیت جغرافیای کاربر است. نمایش نزدیکترین عاملیت مجاز خدمات پس از فروش بر روی نقشه و امکان درخواست نوبت دهی آنلاین در اپلیکیشن می تواند علاوه بر کاهش توقف مشتری در تعمیرگاه های مجاز و آسان تر و کوتاه تر ساختن پروسه پذیرش خودرو موجب افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.

مدیران خودرو در بهمن ماه سال جاری به عنوان حامی لیگ رنکینگ کشوری اسنوکر انتخاب شد.
بیست و دومین دوره رنکینگ اسنوکر آقایان از 21 بهمن آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت. 32 قهرمان برتر آسیا و جهان در این مسابقه شرکت کردند و شرکت مدیران خودرو تنها اسپانسر رسمی این مسابقه بود.

کد خبر 130881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha