ثبت 4 ستاره کیفی برای کامیونت فوتون

قائم مقام مدیرعامل سایپادیزل گفت: با کاهش نمره منفی كامیونت فوتون، چهار ستاره كیفی در نتیجه‌ آدیت‌های شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران برای این محصول کسب شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمود دهقان نژاد، با اعلام این خبر اظهار داشت: در ادامه اجرای برنامه افزایش كیفیت محصولات تولیدی، محصول فوتون با بهبود در شاخص های كیفی و كاهش نمره منفی كل در آدیت‌های سازمان بازرسی كیفیت و استاندارد ایران در بهمن ماه 99، موفق به كسب چهار ستاره كیفی شد.

وی تصریح كرد: شركت سایپادیزل همواره با كیفیت‌ترین محصولات تجاری را تولید و روانه بازار کرده كه بخش عمده آن را كامیون‌های اروپایی نظیر ولوو و رنو تشكیل می‌دادند. در این راستا و با توجه به قطع همكاری شركای اروپایی به واسطه اعمال تحریم‌های ظالمانه بین‌المللی، بهبود مستمر كیفیت در سایر محصولات تولیدی با تكیه بر توانمندی‌های داخلی از سوی مدیریت ارشد شركت تبیین شده كه با تلاش و اهتمام تمام همكاران در واحد‌های مختلف سازمانی، بخشی از هدف تعیین شده در خصوص ارتقای كیفیت در محصول فوتون محقق شد.

دهقان نژاد زیر ساخت‌های مناسب تولید، دانش فنی و نهادینه شدن تفكر تولید محصول كیفی میان كاركنان سایپادیزل را از نقاط قابل اتكا و روشن این مجموعه صنعتی بر شمرد و خاطر نشان كرد: در ابتدای تولید كامیونت فوتون توسط سایپادیزل، این محصول دارای تك ستاره كیفی بود كه در ادامه با روند صعودی قابل توجه توانست به چهار ستاره كیفی دست یابد.

كامیونت فوتون در دی ماه سال 98 موفق به دریافت سه ستاره كیفی شده بود و پس از گذشت یك‌ سال موفق شد چهارمین ستاره كیفیت را در كارنامه خود به ثبت برساند.

کد خبر 130892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha