افزایش چشمگیر خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا

معاون شبکه شرکت سایپا یدک با اعلام خبر افزایش چشمگیر خدمات خودرو در محل اظهار داشت: طرح بهار 1400 که از 27 اسفند سال گذشته آغاز شده بود با تلاش سراسری شبکه خدمت رسانی تا 14 فروردین سال جاری به مدت 18 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پرشین خودرو، سعید تخته چیان گفت: در طول اجرای این طرح کلیه خدمت رسانان و نیروهای ستادی در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات خودرو در محل به مشتریان محترم گروه و خدمات امدادی به هموطنان گرامی بكارگیری شده اند و برنامه ریزی های دقیق در جهت همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب گردید درخواست خدمات خودرو در محل با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت چشمگیر افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت سراسری بیش از شش هزار نفر در طرح بهار 1400، ادامه داد: گروه سایپا در طرح بهاری امسال بالاترین هدف خود را حفظ سلامتی هموطنان، رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ زمان انتظار مشتری در حد استاندارد در فرآیند خدمت رسانی می داند. با توجه به محدودیت های ایجاد شده به علت شیوع ویروس کرونا تمرکز ناوگان امدادی در طرح بهار1400 بر خدمات خودرو در محل مشتری پیش بینی شده است.

معاون شبکه شرکت سایپایدک خاطر نشان کرد: در طرح بهار 1400 گروه خودروسازی سایپا افزایش کیفیت خودروهای تولیدی سایپا، استفاده از سرویس های ادواری و بازدید های فنی در قالب طرح خدمات خودرو در محل گروه خودروسازی سایپا سبب گردید درخواست خدمات امدادی ثبت شده نسبت به تعداد سفرها افزایش چندانی نداشته است.

 

joji ]dhk



مهندس تخته چیان فرآیند پشتیبانی از طرح را بسیار منظم ارزیابی كرد و گفت: در زمان 18 روزه ی طرح بهار 1400 علاوه بر واحد های نظارتی منتخب شرکت امدادخودروسایپا، دفاتر منطقه ای نیز در بخش کنترل و نظارت بر آن انجام وظیفه خواهند نمود. کنترل و نظارت بیشتر به صورت غیرحضوری، سیستمی و هوشمند صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا در راستای همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری، از بیستم اسفندماه با اجرت و ایاب و ذهاب رایگان به تمامی مشتریان در محل های تحت پوشش، خدمات خودرو در محل ارائه می کند. همچنین مانند همیشه و همگام با سایر ارگان ها و سازمان های امدادی در کنار مردم بوده و ضمن آرزوی سلامتی برای یکایک هموطنان، جهت کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس؛ ارائه خدمات خودرو در محل را در کل روزهای هفته و تا ساعات پایانی شب نیز ادامه می دهد.

در پایان خاطر نشان می گردد هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، خدمات خودرو در محل و بیان نظرها و پیشنهادهای خود میتوانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل نمایند و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir مراجعه کنند.

کد خبر 130918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha