سیف خودرو در مسیر ریگان خودرو!

برون سپاری خدمات فروش خودروی SWM G01 و استفاده از اعتبار یکی از فعالان قدیمی بازار خودرو در فروش محصولات سیف خودرو، می تواند برای خریداران خودرو مشکل ساز شود؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از اسفندماه سال گذشته در سطح شهر تهران بیلبوردهایی از سیف خودرو و SWM؛ برند چینی این شرکت نصب شده است که مشتریان را ترغیب به خرید این خودرو می کند.

نکته ای که در این بیلبوردهای تبلیغاتی جلب توجه می کند، استفاده این شرکت از اعتبار یکی از فعالان قدیمی بازار خودرو است که مسئولیت فروش خودرو SWM را بر عهده گرفته است.

تا اینجا شاید عادی به نظر برسد که یک نماینده در طرح فروش خودرویی نقش ایفا کند اما مسئله از جایی قابل توجه می شود که متوجه می شویم سیف خودرو از دفتر فروش مرکزی و اختصاصی بی بهره است!

نبود وجود دفتر مرکزی می تواند دلایل مختلفی نظیر عدم تمایل شرکت به سرمایه گذاری اختصاصی یا بی توجهی به شأن مشتریان داشته باشد اما نبود دفتر فروش مرکزی سیف خودرو و به نوعی برون سپاری فروش می تواند برای مشتریان این خودروسازی مشکل ساز شود همانطور که در بحث خودروهای بیسو نیز شاهد آن بودیم.

 

بیسو



خریداران خودرو در ایران، از برون سپاری شرکت ها دل خوشی ندارند چرا که به راحتی می توانند بازیچه دست شرکت مادر و شرکت طرف قرارداد شوند مشکلی که خریداران خودروی کوپا و مشتریان ریگان خودرو به خوبی با آن آشنا هستند.
آنچه موجب نگرانی از برون سپاری فروش محصول SWM برای خریداران می تواند باشد این است که در صورت بروز مشکلات در تامین خودرو که اتفاقا در صنعت خودرو ایران و شرکت سیف خودرو مسبوق به سابقه است، مشتریان به راحتی بین دو مجموعه سرگردان می شوند و در دستیبابی به خواسته های خود با مشکل مواجه خواهند شد. اینجاست که حتی اعتبار نماینده فروش نیز گره گشای مشکلات نخواهد بود.

 

ریگان خودرو



در شرایطی که برون سپاری فروش خودرو انجام شده است، خلف وعده تامین کننده می تواند مشتریان را در دستیابی به حق و حقوق مندرج در قرارداد با مشکل مواجه سازد لذا لازم است تا خریداران احتمالی خودرو SWM G01 با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدام به خرید این خودرو کنند.

کد خبر 131020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha