وکالتنامه های خرید و فروش خودرو قابل تمدید است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: وکالتنامه های خرید و فروش وسایل نقلیه که تاریخ آن ها از امروز سه شنبه هفدهم فروردین ماه تا پایان تعطیلی مراکز تعویض پلاک قابل تمدید و دارای اعتبار است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، مراکز تعویض پلاک استان البرز به دلیل شرایط قرمز کرونایی از روز یکشنبه 15 فروردین ماه تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا فقط شهرستان هایی که دارای وضعیت قرمز کرونا هستند مشمول تمدید این وکالتنامه برحسب اعلام زمان و تغییر وضعیت رنگ کرونایی خواهند بود.

وی اضافه کرد: چنانچه وکالتنامه وسیله نقلیه قبل از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی برتعطیلی مراکز تعویض پلاک یا بعد از پایان تعطیلی باشد تمدید نخواهد شد و مدت اعتبار آن تابع متن مندرج دروکالتنامه آن ها است .

 

تعویض پلاک



وی اضافه کرد با توجه به این شرایط کرونا در استان خریداران چنانچه قصد تنظیم وکالتنامه دارند سعی کنند تاریخ اعتبار آن را حداقل یک ماه تا سه ماه در ج نمایند تا با محدودیت زمانی مواجه نشوند.

شرق یادآور شد: فعالیت مرکز تعویض پلاک قزلحصار کرج ، به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کرونا تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

وی تاکید کرد: مالکان وسایل نقلیه به منظور پیشگیری از گسترش این ویروس مراحل تعویض پلاک وسیله نقلیه خود را به زمان دیگری موکول کنند.

استان البرز از روز یکشنبه 15 فروردین ماه به علت بالا رفتن شمار مبتلایان و مرگ و میرها ناشی از کووید19 در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

کد خبر 131060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha