سفرهای زمینی خارجی ممنوع شد

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: هیچ تردد و سفر عادی زمینی از مرزهای ۲۵ گانه کشور انجام نمی‌شود و برخی ترددها به صورت محدود و با شرایط ویژه از برخی از مرزها صورت می‌گیرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، جواد هدایتی درباره آخرین وضعیت سفرهای زمینی خارجی انجام شده در این ایام، اظهار کرد: در حال حاضر از هیچ مرزی تردد عادی و سفرهای خارجی انجام نمی‌شود و تنها برخی ترددها به صورت محدود و از بعضی از مرزها صورت می‌گیرد.

وی افزود: ترددهای محدود از مرزهای زمینی از و به کشورهایی مانند ترکیه، عراق و افغانستان صورت می‌گیرد که آن هم با شرایط و محدودیت‌هایی مانند داشتن اقامت یا تابعیت انجام می‌شود.

 

ممنوعیت سفر



مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه برخی ترددها نیز با مجوز صورت می‌گیرد، گفت: روزانه حدود ۱۵۰۰ نفر از مسافران آن هم با شرایط مذکور از مرزهای زمینی کشور عبور می‌کنند که همه پروتکل‌های بهداشتی برای آن‌ها انجام می‌شود.

هدایتی اعلام کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا مسئولیت غربالگری و انجام و بررسی تست مسافران را بر عهده دارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنها امکانات مورد نیاز آن‌ها را برایشان فراهم کرده است اما اجازه ورود و خروج به مسافران از سوی این دستگاه‌های متولی صادر می‌شود.

کد خبر 131076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha