پاسخ گویی به بیش از 64000 تماس مشتریان سایپا

رئیس مركز امور مشتریان گروه سایپا گفت: در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار كه از 27 اسفند 99 آغاز شد و تا 14 فروردین 1400 ادامه داشت، به بیش از 64 هزار تماس مشتریان پاسخ داده است كه این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از 97 درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، حمیدرضا خاکی، با اعلام این خبر، اظهار داشت: مركز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشكلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی 1400 حضور فعال داشته است.

وی با توجه به اینکه فعالیت این روزهای مركز امور مشتریان گروه سایپا در راستای كاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتكل های بهداشتی بیشتر شده است، رشد ارائه خدمات را بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا دانست.

خاکی افزود: در طرح امداد نوروزی امسال كه نتیجه یک همكاری خوب بین مركز امور مشتریان گروه سایپا و شركت های سایپایدك و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبكه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 200 درصدی پیدا كرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان میزان مشاركت نمایندگی ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از 44 درصد افزایش پیدا كرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی 1400 بهبود پیدا كرده است.

کد خبر 131082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha