توسعه نصب آپشن در طرح خدمات خودرو در محل گروه سایپا

مدیر عملیات امداد خودرو سایپا گفت: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات خودرو در محل این شرکت، توسعه و تنوع نصب آپشن بر روی محصولات گروه خودروسازی سایپا به لیست خدمات خودرو در محل افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت امداد خودرو سایپا در حال حاضر و بر اساس گزارش مدیریت امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا، در گزارش رضایتمندی مشتریان توانسته است شاخص بالایی را کسب کند.

امداد خودرو سایپا در همین راستا و به منظور افزایش شاخص رضایتمندی مشتریان به دنبال ارتقای این شاخص با افزودن اقدامات بیشتر در لیست خدمات ارائه شده به مشتریان گروه خوروسازی سایپا است.

افزایش شهرهای تحت پوشش خدمات خودرو در محل و ناوگان خودرویی و موتوری، افزایش سرویس های قابل ارائه و آموزش امدادگران بخشی از برنامه های این شرکت برای کسب رضایتمندی مشتریان است.

یکی از خدماتی که امداد خودرو سایپا ابتدا بصورت پایلوت آغاز کرد، نصب آپشن بر روی محصولات بود و اکنون شاهد توسعه خدمت نصب آپشن در محل و خدمات نوین خودرویی از سوی این شرکت هستیم.

در این خصوص، مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در بحث خدمت نصب آپشن، خدماتی نظیر نصب دزدگیر و سیستم صوتی و تصویری و ... در محل مورد نظر مشتری و در قالب طرح خدمات خودرو در محل و مطابق با استانداردهای شرکت ارائه می شود.

عباس فخاریان افزود: نقطه قوت خدمت نصب آپشن این است که آپشن های نصب شده با گارانتی شرکت برای مشتریان نصب می شود ضمن اینکه نصب آپشن توسط امدادگران به گارانتی خودرو آسیبی وارد نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این خدمت، مشتریان امکان انتخاب از میان چند برند مورد تایید شرکت را خواهند داشت که دلیل این امر بحث آموزش نیروهای امداد خودرو سایپا است تا بتوانند خدماتی مطابق با استانداردهای تدوین شده به مشتریان ارائه کنند.

مدیر عملیات شرکت امداد خودرو سایپا در پایان خاطرنشان کرد: با افزوده شدن این خدمت در لیست خدمات طرح خدمات خودرو در محل سایپا انتظار داریم مشکل ابطال گارانتی به دلیل استفاده از مراکز غیرمجاز نصب آپشن و آسیب به سیستم برقی خودرو به دلیل نصب نادرست دزدگیر و سیستم مدیای خودرو و ... کاهش یابد چرا که خدمات ارائه شده در این طرح همراه با گارانتی معتبر به مشتریان ارائه می شود.

 

خدمات خودرو در محل


هموطنان گرامی می توانند برای درخواست خدمات خودرو در محل، خدمات امدادی، مشاوره فنی و ثبت انتقادات و پیشنهادات با شماره سراسری 096550 و یا 84444 – 021 تماس گرفته و از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بهره مند شوند.


خبرنگار: فرشید آقاصفی

کد خبر 131134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha