«اتوخسروانی» یا «خسروانی خودرو»؛ مسئله این است!

از چندی پیش و همزمان با آغاز کمپین تبلیغاتی و طرح فروش خودرو SWM G01 از سوی سیف خودرو، یک سوال مهم بین خریداران خودرو ایجاد شده است، نماینده سیف خودرو کیست!؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از اواخر اسفندماه سال گذشته، محیط شهری میزبان بیلبوردهای تبلیغاتی از خودرو چینی سیف خودرو با نام SWM G01 شد.

در بیلبوردهای تبلیغاتی این شرکت بر خلاف موارد مشابه اثری از آدرس و نشان دفتر فروش مرکزی به چشم نمی خورد و در عوض نام نماینده شرکت به عنوان متولی اصلی فروش این خودرو دیده می شود!

این اقدام سیف خودرو در طرح فروش محصولات SWM نشان می دهد که همچنان دفتر فروش این خودروسازی غیرفعال است و وظیفه خطیر فروش و پاسخگویی به مشتریان به نمایندگی این شرکت در تهران سپرده شده است.

چنین اقدامی در بازار خودرو ایران در یک مورد پر حاشیه مسبوق به سابقه است که به ایجاد مشکلات بی شماری برای خریداران کوپای ریگان خودرو منجر شد و هنوز هم گرفتاری خریداران ادامه دارد.

هر چند برون سپاری فروش از سوی این خودروساز نگرانی هایی را ایجاد کرده است اما هدف از این گزارش مسئله برون سپاری فروش محصولات SWM سیف خودرو نیست بلکه می خواهیم از بروز یک اشتباه که بسیاری را گمراه می کند پرده برداری کنیم.

تشابه اسمی یکی از مواردی است که می تواند برای بسیاری از خریداران در حوزه های مختلف مشکل ساز شود و متاسفانه این تشابه اسمی در طرح فروش سیف خودرو بسیاری را گمراه کرده است.

در کمپین تبلیغاتی سیف خودرو، با نام " خسروانی خودرو " به عنوان نمایندگی تهران این شرکت مواجه می شوید که در اولین لحظه ذهن خریداران را به سوی یکی از مولتی برندهای بازار خودرو یعنی " اتوخسروانی " متمایل می کند.

 



در حالی که باید بدانید اینجا فقط یک تشابه اسمی وجود دارد و «خسروانی خودرو» هیچ ارتباط سازمانی با «اتوخسروانی» به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش خودرو در ایران ندارد.

 



جالب است بدانید که این تشابه اسمی تا پیش از این نیز برای " اتوخسروانی " نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است. به طور مثال در زمان فروش بیسو و مشکلاتی که به دلیل ترک ایران توسط بیسو به وقوع پیوست، بسیاری از مشتریان سراغ نمایندگی های اتوخسروانی رفته و خواهان رفع مشکلات خودرو می شدند در حالی که اتوخسروانی هیچ مسئولیتی در این خصوص بر عهده نداشت.

در اینجا لازم است تا خریداران خودرو با تحقیقات کافی در خصوص خرید خودروی موردنظر و شرکت مربوطه اقدام کنند تا بتوانند در صورت بروز مشکلات احتمالی از حقوق قانونی خود بهره مند شوند.

آنچه لازم است تا خریداران احتمالی محصولات SWM بدانند این موضوع مهم است که " اتو خسروانی " هیچ گونه ارتباطی با " خسروانی خودرو " به عنوان نمایندگی سیف خودرو ندارد.

 

خبرنگار: فرشید آقاصفی

کد خبر 131146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha