دیگنیتی پرستیژ در سال 1400 عرضه می شود

مدیرعامل بهمن موتور از عرضه محصولات جدید این شرکت در سال 1400 خبر داد و گفت: شرکت بهمن موتور علاوه بر ارائه محصولات جدید، رشد تیراژ خوبی را در سال جدید هدف گذاری کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد ضرابیان در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به آغاز عرضه محصول جدید دیگنیتی افزود: این خودرو اولین خودرو SUV کوپه است که در بازار داخل عرضه می شود و این از ویژگی های متفاوتی است که این خودرو نسبت به سایر محصولات عرضه شده به بازار داخل دارد.

وی گفت: دیگنیتی در 2 لول متفاوت عرضه می شود که در اولین عرضه محصول مدل دیگنیتی پرایم به بازار عرضه می شود و مدل بعدی این محصول دیگنیتی پرستیژ است که هم اکنون در حال تکمیل برای تولید است و امیدواریم در 6 ماه دوم سال 1400 بتوانیم این مدل از محصول دیگنیتی را وارد چرخه عرضه و فروش بهمن موتور نماییم.

وی همچنین در خصوص استانداردهای محصول جدید دیگنیتی گفت: دیگنیتی به عنوان برند داخلی گروه بهمن همانند سایر محصولات گروه بهمن دارای استاندارد ملی است و این محصول به جهت اینکه با نام دیگری در بازارهای بین المللی عرضه می شود موفق به کسب تمامی استانداردهای ملی و بین الملی شده است و تاکنون در بازارهای منطقه ای مثل حوزه خلیج فارس، کشورهای در حال توسعه مانند ویتنام، اندونزی و مالزی و همچنین برخی کشورهای اروپایی مثل اسپانیا و المان عرضه شده است.

وی در ادامه در خصوص آپشن ها و تیپ های مختلف دیگنیتی گفت: گروه بهمن همواره تلاش می کند محصولات را با آپشن های مختلفی عرضه کند تا بر اساس نیاز مصرف کنندگان امکان انتخاب محصول با آپشن های جدید وجود داشته باشد.

 

ضرابیان



مدیرعامل بهمن موتوردر ادامه به رشد تولید و فروش خوب بهمن موتور در سال 99 پرداخت و گفت پ: بهمن موتور براساس برنامه ای که از نیمه دوم پ سال 98 برای عرضه محصولات جدید پهدف گذاری کرد توانست در انتهای سال 99 محصول جدید دیگنیتی را به بازار عرضه کند وامروز زمان بندی عرضه این محصول به متقاضیان را اعلام کردیم.

ضرابیان افزود: شرکت بهمن موتور تاکنون در تمامی زمینه ها از رعایت حقوق مصرف کنندگان و کسب رضایت مندی بالای فروش و خدمات پس از فروش شاهد رشد چشم گیری بوده و توانسته رضایت مصرف کنندگان را کسب کند.

ضرابیان در ادامه پاسخ به سوالی در خصوص نتایج نمایشگاه داخلی سازی قطعات فیدلیتی و همکاری با سازندگان داخلی گفت: در نمایشگاه خودکفایی که گروه بهمن در سال گذشته برگزار کرد تمرکز اصلی بر روی داخلی سازی محصول فیدلیتی بود که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشت و قراردادهای خوبی با تامین کنندگان داخلی منعقد شد البته در این نمایشگاه، محصول دیگنیتی نیز به نمایش گذاشته شد در واقع هدف اصلی گروه بهمن استفاده از زنجیره تامین داخل برای داخلی سازی تمامی محصولات است.

وی در پایان در خصوص توان 150 اسب بخاری خودرو دیگنیتی پرایم و امکان افزایش توان آن به 180 اسب بخار گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی ایران و شرایط جاده ای کشور و سیاست گذاری که در عرصه محصولات در کلاس های مختلف قیمتی داشته ایم مدل پرایم دیگنیتی در سگمنت قیمتی که هدف گذاری شده است با توان 150 اسب بخار مناسب است و امیدواریم در سال جدید محصولات دیگری در سگمنت و با توان های بالاتر را عرضه نماییم.
 

کد خبر 131166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha