«آسیا خودرو»، تخصصی ترین نماینده خودروهای تیگو و آریزو در شرق

مدیر فروش آسیا خودرو با تشریح برنامه های این شرکت در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به مشتریان مدیران خودرو در شرق تهران گفت: نمایندگی شرق تهران آسیا خودرو با شعار «متمایز در فروش متعهد در خدمات» تلاش کرده است تا تخصصی ترین خدمات خودروهای تیگو و آریزو در ایران را ارائه کند.

پویا ذاکر در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: در آسیا خودرو با هدف کسب رضایت هر چه بیشتر مالکان محصولات مدیران خودرو، طرح هایی نظیر اسنپ رایگان برای مالکان خودرو یا کارواش خودروهای مراجعه کننده به نمایندگی را اجرا کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه آسیا خودرو تا کنون در چند دوره به عنوان برترین نمایندگی مدیران خودرو انتخاب شده است، افزود: در نمایندگی آسیا خودرو تلاش بر این است در بهترین حالت ممکن از مشتریان پذیرایی شود که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا، این پذیرایی ویژه در شرایط خاصی و با پک های بهداشتی انجام می شود.

مدیر فروش آسیا خودرو تصریح کرد: نمایندگی آسیا خودرو بزرگ ترین نمایندگی مدیران خودرو در شرق تهران است که خدمات فروش و خدمات پس از فروش را در دو نمایندگی این شرکت در شرق تهران انجام می دهد و مشتریان می توانند در فضایی مشخص از متنوع ترین خدمات مدیران خودرو بهره مند شوند.

ذاکر با اشاره به برنامه های زیست محیطی آسیا خودرو، تاکید کرد: حذف کاتالوگ های کاغذی و کاشت درخت به ازای هر دستگاه خودروی فروخته شده در این نمایندگی برای اولین بار انجام شده است که این طرح همچنان ادامه دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: با هدف معرفی هر چه بهتر محصولات مدیران خودرو به مشتریان، برگزاری کارشوهای تخصصی در دستور کار این نمایندگی قرار گرفت که در همین راستا کارشوی لواسان و مجتمع تجاری عرش آجودانیه برگزار شد.

مدیر فروش آسیا خودرو عنوان کرد: در کارشوهای آسیا خودرو تلاش کردیم تا با استفاده از کارشناسان خبره، اطلاعات مفید و کاربردی را در اختیار متقاضیان خودروهای ام وی ام، تیگو و آریزو قرار دهیم تا بتوانند با شناخت کامل اقدام به خرید خودرو کنند.

ذاکر گفت: برنامه دیگری که در راستای معرفی بهتر محصولات در آسیا خودرو انجام شد، برنامه تست درایو خودرو از درب منزل بوده است.

 

پویا ذاکر



وی متذکر شد: آسیا خودرو به عنوان یکی از معدود نمایندگی های مدیران خودرو است که تست درایو تمام محصولات از جمله آریزو6 را برای مشتریان انجام می دهد.

ذاکر اظهار داشت: تست درایو محصولات مدیران خودرو به این صورت است که متقاضیان می توانند با ثبت درخواست تست درایو و اختصاص زمان، به آزمایش خودرو از درب منزل اقدام کنند، به این صورت که خودرو با کارشناس آسیا خودرو در محل مشتری حاضر می شود و مشتری می تواند با راندن خودرو ضمن تست خودرو از نظرات کارشناسان آسیا خودرو استفاده کند تا با خیالی راحت اقدام به خرید خودرو کند.

وی در ادامه انتشار اپلیکیشن اختصاصی آسیا خودرو را از دیگر برنامه های آسیا خودرو در کسب رضایتمندی مشتریان عنوان و بیان کرد: استفاده از تکنولوزی های مختلف با اهداف زیست محیطی از اقداماتی است که در راس برنامه های آسیا خودرو قرار دارد.

مدیر فروش آسیا خودرو در پایان با تاکید بر ایجاد ارتباط صادقانه با مشتریان مدیران خودرو، خاطرنشان کرد: در آسیا خودرو روابط با مشتریان بر پایه احترام و صداقت پایه گذاری شده است و مشتریان آسیا خودرو می توانند با عضویت در باشگاه مشتریان آسیا خودرو که از بهمن ماه راه اندازی شده است، از امکانات این باشگاه بهره مند شوند.

نمایندگی آسیا خودرو از برترین نمایندگی های مدیران خودرو در شرق نهران است که در چهار راه تهرانپارس و قنات کوثر آماده میزبانی از مشتریان مدیران خودرو است.

متقاضیان خرید محصولات مدیران خودرو می توانند برای تست تمام محصولات مدیران خودرو به نمایندگی های آسیا خودرو در شرق تهران مراجعه کنند.

کد خبر 131209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha