ورود متقاضیان «دیگنیتی» به مرحله دوم فروش

نخستین طرح فروش دیگنیتی به گونه ای در کمتر از دو ساعت به پایان رسید که هزاران نفر برای ثبت نام اینترنتی اقدام کردند و افراد بسیاری موفق به ثبت نام و عده ای نیز به دلیل تکمیل ظرفیت راهی مرحله دوم فروش در 27 اردیبهشت 1400 شدند.

به گزارش پرشین خودرو، روز سه شنبه 24 فروردین ساعت 10 صبح ثبت نام دیگنیتی آغاز شد که با استقبال بی نظیر مشتریان گروه بهمن مواجه شد. هدف گروه بهمن به عنوان یک خودروساز نمونه در ارائه خدمات فروش که در سال گذشته هم مقام اول خدمات فروش خودروهای تجاری و سواری را کسب کرد، عرضه نامحدود محصولات با کیفیت از طریق نمایندگی های مجاز می باشد اما طبق قانون می بایست به صورت آنلاین نسبت به فروش اقدام نماید که با توجه به مشکلات اینترنت، پرداخت آنلاین، تعداد زیاد متقاضیان و...، در برخی مواقع سبب نارضایتی افراد جا مانده از ثبت نام می شود.

فرآیند ثبت نام دیگنیتی مطابق با قانون به صورت اینترنتی، در یك زمان خاص و پیرو آن اطلاع‌رسانی های مناسبی انجام شد تا همه متقاضیان در جریان زمان ثبت نام قرار گیرند. با وجود آن که ظرفیت توزیع به دلیل مشکلات ناشی از واردات قطعات خودرو دیگنیتی محدود بود اما هزاران نفر برای ثبت نام اینترنتی اقدام کردند. طبیعی است در این روند، هر كسی كه زودتر برای ثبت نام اقدام كند، موفق خواهد شد. البته سازوكارهایی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی پیش‌بینی شد؛ به عنوان مثال برای حذف واسطه ها و دریافت خودرو توسط مصرف کننده واقعی، هر مشتری تنها مجاز به خرید یک دستگاه بود.

در اولین طرح فروش دیگنیتی 57 درصد از تهران، 7 درصد از فارس، 6 درصد از اصفهان، 7 درصد از خراسان رضوی و 18 درصد از سایر استان ها موفق به ثبت نام شدند و سرانجام فرآیند ثبت نام در ساعت 11:17 دقیقه به پایان رسید.
در صحبت با خانم بهرامی یکی از ثبت نام کنندگان دیگنیتی از استان تهران ضمن اشاره به اینکه خود دارای یکی از محصولات گروه بهمن است، گفت: از نحوه ارائه خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن بسیار راضی هستم و این موضوع سبب شد تا دوباره محصولات این گروه خودروسازی را انتخاب کنم.

 

دیگنیتی



وی با اشاره به اینکه ظاهر دیگنیتی متمایز از سایر محصولات موجود در بازار است، اظهار کرد: با وجود ازدحام جمعیت و شلوغی سایت، سرانجام پس از چهل دقیقه تلاش، از طریق تلفن همراه موفق به ثبت نام رنگ مشکی دیگنیتی شدم.

به گفته آقای قائدی نیا شخص دیگری از ثبت نام کنندگان از شهرستان نجف آباد، دیگنیتی خودرویی خاص و زیبا با امکانات بی نظیر است، گفت: در مقایسه با سایر محصولات بازار و تعیین قیمت بسیار مناسب برای آن، ترغیب به خرید دیگنیتی شدم.

وی در خصوص روند ثبت نام توضیح داد: در منزل و با استفاده از اینترنت مناسب از پانزده دقیقه قبل از شروع ثبت نام، آماده بودم. به محض ساعت اعلام شده برای شروع ثبت نام، امکان خرید برای من وجود نداشت و وبسایت برای من باز نبود. با تلاش و باز و بسته نمودن چندین باره صفحه مرورگر، در ساعت 10:17 دقیقه توانستم ثبت نام خود را نهایی کنم.

آقای امیریان فارسانی شخص دیگری از ثبت نام کنندگان از شهرستان فارسان که 30 سال سن دارد، در پاسخ به سوال اینکه چرا خودرو دیگنیتی را انتخاب کرده است، گفت: با مراجعه به نمایندگی منتخب دیگنیتی در استان چهارمحال بختیاری از نزدیک خودرو را دیده و از کلیه آپشن ها و تجهیزات رفاهی آن مطلع بودم. دیگنیتی دارای ظاهری جوان پسند است و با قیمت اعلام شده خودرو کارآمد و مناسبی به نظر می آید. همچنین به دلیل اینکه پشتوانه خدمات آن گروه بهمن است، می توان با اینکه به طور عمومی عرضه نشده، به این خودرو اعتماد کرد.

وی با اشاره به اینکه به راحتی و به محض شروع ثبت نام موفق به ثبت نام خودرو خود شد، در خصوص نحوه پرداخت وجه گفت: قبل از ثبت نام در تماس با گروه بهمن از طریقه پرداخت مطلع شدم و به دلیل اینکه احتمال داشت برخی از کارت های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، پیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کردم و به همین سبب هیچ قطعی و مشکلی در روند ثبت نام و پرداخت برایم نبود.

گفتنی است گروه بهمن از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه 24 فروردین ماه، اولین طرح فروش رسمی دیگنیتی پرایم را با موعد تحویل خرداد ماه 1400 با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان عرضه کرد. نکته مهم این است که تعداد قابل توجهی از خریداران از ساعت 10 صبح قصد ورود به وبسایت فروش آنلاین محصولات بهمن موتور و ثبت‌نام دیگنیتی پرایم را داشتند که بسیاری از افراد موفق به ثبت نام و عده ای نیز به دلیل ازدحام جمعیت، با اعلام تکمیل ظرفیت در همان ساعات اولیه ثبت نام مواجه شدند. گروه بهمن پیرامون این موضوع در راستای مشتری مداری و عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی پس از اتمام ثبت نام، از فروش دوباره دیگنیتی در 27 اردیبهشت 1400 خبر داد.

کد خبر 131294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha