نرخ کرایه تاکسی های تهران 35 درصد افزایش یافت

کرایه دریافتی از مسافران تاکسی های تهران براساس مصوبات ابلاغی حداکثر تا 35 درصد افزایش و متناسب با نرخ مندرج در برچسب کرایه دریافت خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد روشنی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، با اعلام این خبر از آغاز فرآیند نصب برچسب‌ های افزایش نرخ و کرایه‌های جدید سال 1400 داخل تاکسی‌ها از امروز(اول اردیبهشت ماه) خبر داد.

وی در تشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با 35 درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت نماید و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است که از امروز رانندگان عزیز می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.

وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی می شود و یک برچسب مندرج به قیمت مصوب، داخل تاکسی‌ها بر روی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بر روی برچسب ها، خاطرنشان کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی از جمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو و تایید مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را در صورت اسکن نمایش می دهد.

کد خبر 131370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha