کد خبر 131388
۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
فروش نسخه ویژه جگوار برای مشتریان خاص

جگوار I-Pace با صندلی‌های اسپرت چرمی و ظاهری جذاب اکنون در دسترس است.

به گزارش پرشین خودرو، نسخه‌ سیاه جگوار I-Pace برای گرید‌های SE و HSE با سبک و تجهیزات اضافی برای خریدارانی که به دنبال خودرویی متفاوت هستند، به سری Premium EV می‌پیوندند. در حال حاضر، جگوار جزئیات این خودرو در بازار انگلیس را ارائه می‌دهد.

در بسته مشکی، رنگ مشکی و براق در جلوپنجره، درپوش آینه، دور پنجره و نشان‌های عقب اضافه شده است. چرخ‌های ۲۰ اینچی پنج پره نیز از رنگ مشکی براق برخوردار هستند. بقیه بدنه کراس اوور برقی در تمام رنگ‌های موجود، ارائه می‌شود.

در داخل، صندلی‌های اسپرت چرمی آبنوس وجود دارد و کابین با رنگ مشکی براق پوشیده شده است. یک سقف پانوراما و شیشه‌ای محرمانه نیز بخشی از این بسته است. مدل‌های سیاه قوای محرکه I-Pace را تغییر نمی‌دهند. آن‌ها هنوز هم دارای موتور الکتریکی هستند که مجموعاً ۳۹۵ اسب بخار و ۵۱۳ پوند فوت گشتاور دارند. یک شارژر روی صفحه ۱۱ کیلووات و یک شارژر سریع ۱۰۰ کیلوواتی هم وجود دارد.

 

جگوار



این یعنی خودرو حالا می‌تواند در عرض ۸.۶ ساعت به طور کامل شارژ شود. با توجه به آن که این مشخصات پیش از این ۱۲.۷۵ شارژ معادل با ۲۲ مایل بر ساعت بود، تغییر جدید ارتقای قابل‌ توجهی برای خریداران این خودرو است.

افراد برای برخورداری صحیح از چنین قابلیتی باید شارژری سازگار و مناسب در خانه خود جای دهند.

طبق شماره‌های جگوار، پایه I-Pace با شارژ می‌تواند ۴۶۰.۶ کیلومتر را طی کند. SE Black این رقم را به ۴۵۰.۵ کیلومتر کاهش می‌دهد و HSE Black ۲۷۹.۰ نیز ۴۴۹ کیلومتر برد دارد. نسخه I-Pace's Black نسخه F-Type Black را که اخیراً معرفی شده دنبال می‌کند. دستورالعمل با افزودن بسیاری از خصوصیات براق و تیره به ماشین اسپرت، تا حد زیادی یکسان است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 131388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha