ایکس 55؛ کراس اووری متفاوت از مدیران خودرو

مدتهاست که بازار شاهد ورود بی سر و صدای یک کراس اوور خاص و متفاوت با ظاهری پخته و مقبول میباشد . ام وی ام ایکس 55 که یک کراس اوور خاص است و شبیه به هیچ خودروی دیگری نیست .

به گزارش پرشین خودرو، ایکس 55 در سال 2017 و همزمان با نمایشگاه فرانکفورت آلمان توسط برخی رسانه های آلمانی در این کشور تست و بررسی شد که مورد تحسین آنها قرار گرفت.

بهره گیری از یک موتور توربو در کنار گیبربکس دوکلاچه و وزن کم اطاق از ایکس 55 یک کراس اوور اسپرت در باطن و کلاسیک در ظاهر را می سازد که می تواند بخش های مختلف مصرف کننده را به خود جذب نماید.

در نگاه اول این کراس اوور به شما حس هیجان و اصالت را باهم می دهد و به نوعی خاص بودن را، چرا که خودروی شما طراحی خاص خود را دارد.

فضای داخل خودرو وادوات تشکیل دهنده از کیفیت مقبول و سادگی متوازن برخوردار است که کاملا حس یک خودروی به روز را می دهد.

 

ام وی ام



رانندگی با این خودرو راحت است و تسلط خوبی بر جاده و فضای اطراف خود دارید، مزیت اصلی این خودرو هندلینگ و پایداری فوق العاده آن است از سوی دیگر در کلان شهرها نیز به علت ابعاد مناسب یافتن فضای پارک و عبور و مرور راحت خواهد بود.

ساعت هوشمند این خودرو با قابلیت استارت از راه دور و برخی قابلیت های دیگر کاملا آپشنی خاص حتی در رده خودروهای بالاتر از ایکس 55 است.

در بخش آپشن ها نیز ایکس 55 دارای امکانات معقولی چون اتوهلد، ترمز پارک برقی، دوربین 360 و ایربگ جانبی در کنار ESP-TCS-HHC- HDC است.

با توجه به شرایط بازار و مقایسه با برخی رقبای وارداتی که مدل آنها 2017 یا 2018 است گارانتی 4 سال یا 100 هزار کیلومتر به همراه شرایط فروش بسیار مناسب این خودرو می تواند نظرات بسیاری را به سوی خود بکشاند.

 

کد خبر 131394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha