پرداخت تسهیلات به مشتریان سایپادیزل برای هزینه کرد در بخش خدمات

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا از آغاز پرداخت تسهیلات اعتباری به مشتریان محصولات سایپادیزل برای هزینه کرد در بخش خدمات خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حمید رزمجو، با اعلام این خبر گفت: شرکت خدمات فنی رنا در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و رفع مشکلات مالی مشتریان برای هزینه کرد در بخش خدمات و تعمیرات، ضمن امضای تفاهم نامه ای با بانک دی، طرح اعطای تسهیلات اعتباری به مشتریان و دارندگان محصولات سایپا دیزل را اجرایی کرد.

وی بیان کرد: شرکت خدمات فنی رنا با همکاری بانک دی تلاش می کند با اجرای مطلوب این طرح خدمات خوبی را به مشتریان سایپا دیزل ارائه کند.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا همچنین با تقدیر از اقدامات خوب بانک دی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اضافه کرد: بانک دی، تاکنون و در راستای مسئولیت اجتماعی گام های خوبی را در ارائه طرح های حمایتی برداشته است و بدون شک این همکاری و تعامل بانک دی در صنعت خودرو و حوزه خدمات به مشتریان شرکت های خودروسازی صرف نظر از عمل به مسئولیت های اجتماعی می تواند اثرات مثبتی را در حوزه تولید و اشتغال زایی در کشور به همراه داشته باشد.

رزمجو با اشاره به مشکلات برخی رانندگان خودروهای تجاری برای هزینه کرد در بخش خدمات و تعمیرات، تصریح کرد: شرکت خدمات فنی رنا با هدف تامین منابع مالی در قالب کارت اعتباری برای مشتریان سایپا دیزل تلاش دارد تا گامی کوچک به منظور کاهش دغدغه این طیف از جامعه که سهم بزرگی در اقتصاد و حمل و نقل کشور بر عهده دارند، بردارد.

وی با تاکید بر اینکه بخش زیادی از مزایای این طرح به مشتریان وفادار شرکت رنا تعلق دارد، افزود: در حال حاضر حدود 300 هزار دستگاه خودرو سایپا دیزل در کشور تردد دارد که در فاز اول این طرح 20 تا 30 هزار نفر از مشتریان وفادار شرکت برای دریافت تسهلات اعتباری به بانک دی معرفی می شوند و در ادامه با معرفی مزایای این طرح و استقبال مشتریان، رانندگان بیشتری به این طرح دعوت خواهند شد.

مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا، با اشاره به اینکه اجرای این گونه طرح ها ضمن کسب رضایت مشتریان در افزایش سهم شرکت در بازار قطعات یدکی اصلی خودروهای تجاری تاثیر مثبتی دارد، متذکر شد: در حال حاضر سهم شرکت رنا از بازار قطعات یدکی خودروهای سنگین سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان است که با مدیریت صحیح و حمایت از مشتریان می توان سهم بیشتری از این بازار بدست آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح تسهیلات اعتباری شرکت رنا از هفته جاری و با اعلام به نمایندگی ها آغاز می شود، گفت: در فاز اول این طرح سقف تسهیلات اعطایی 50 میلیون تومان است اما در مراحل بعدی سقف این تسهیلات تا حدود 150 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

رزم جو در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس این طرح مشتریانی که از کارت اعتباری برای نگهداری و هزینه کرد در شبکه خدمات به بانک دی معرفی می شوند با اولین استفاده از این کارت، تسهیلات آنها به میزان رقمی که هزینه می کنند نزد بانک آغاز می شود.

 

امضای تفاهم نامه رنا و بانک دی



یادآور می شود که هفته گذشته تفاهم نامه همکاری شرکت خدمات فنی رنا و بانک دی به منظور اعطای تسهیلات اعتباری به مشتریان محصولات سایپا دیزل منعقد شد.

کد خبر 131430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha