تیگو7؛ نماد ارتقای کیفییت محصولات مدیران خودرو

تیگو۷ لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که محصولی ساختارشکن میباشد و با موفقیت خود زمینه را برای حضور دیگر خودروهای لوکس چینی در بازار ایجاد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، تابستان سال 1396 در مراسمی پر صدا مدیران خودرو شاسی بلند لوکس خود با نام تیگو7 را به بازار عرضه کرد، شاسی بلندی که در آن زمان با قیمت نزدیک به برخی خودروهای وارداتی رونمایی شد و از دید برخی کارشناسان ریسکی بزرگ بود اما خیلی سریع تیگو7 جای خود را در بازار ایران به علت عملکرد مناسب باز نمود و توانست با رقبای کره ای خود چون هیوندای توسان و کیا اسپورتیج به خوبی رقابت نماید.

تیگو7 دارای طراحی بسیار مدرن و شیک است و برای اولین بار موتور توربو و گیربکس دوکلاچه را به شرکت مدیران خودرو معرفی کرد و توانست به سرعت جای خود را باز نماید همچنین این خودرو آپشن های جدیدی چون سقف پاناروما دوربین 360 درجه و ترمز پارک برقی و اتوهلد ( در مدل فیس لیفت ) را برای اولین بار در محصولات این برند عرضه نمود.

تیگو7 محصولی مدرن و قابل قبول در بازار ایران بود که راه را برای ورود محصولات لوکس تر به خانواده مدیران خودرو هموار نمود و نشان داد که محصولات جدید این خودروساز آماده رقابت با خودروهای وارداتی و لوکس هستند.

 

تیگو7



زبان جدید طراحی در کنار آپشن های معقول رفاهی و ایمنی و گارانتی خاص 5 سال یا 150.000 کیلومتر که در میان خودروهای تولیدی کاملا خاص و مشابه وارداتی ها است نشان داد که مدیران خودرو با اعتماد به نفس کافی تیگو7 را عرضه نموده است.

تیگو7 مدیران خودرو هم یک شاسی بلند خانوادگی و هم اسپرت است و میتواند نیازهای گوناگون را براورده سازد.

تیگو7 در بازار چین و بازارهای صادرانی نیز موفقیت های مهمی را کسب نمود و برخی نشریات برزیلی آنرا به عنوان شاسی بلند کامپکت سال بازار برزیل معرفی کردند و همچنین این شاسی بلند زیبا در سال 2016 لقب زیباترین شاسی خودروی چینی را از مجله استایل ژاپن از آن خود نمود و همواره از سمت مشتریان درجه بالای رضایت را از آن خود نموده و به عنوان رقیب جدی برای خودروهای کره ای چون کیا اسپورتیج و هیوندای توسان به شمار می رود.

کد خبر 131435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha