اعلام ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران در اردیبهشت

ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ساعت کاری مراکز معاینه فنی در اردیبهشت را اعلام کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بنا بر اعلام مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ساعت کاری مراکز آبشناسان و الغدیر از روز چهارشنبه مورخ 8 اردیبهشت ماه به مدت حداقل دو ساعت افزایش یافته و آخرین وضعیت ساعت کاری مراکز معاینه فنی و واحدهای سیار به شرح ذیل است:

 

معاینه فنی

 

معاینه فنی



با عنایت به تغییر ساعات کاری مراکز شهروندان می توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی inspection.tehran.ir و یا تماس با سامانه پاسخگو 96006000 از آخرین وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران مطلع شوند.

گویا، مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران در خصوص وضعیت مراجعات به مراکز گفت: در حال حاضر روزانه در حدود 7 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند .تعدادی از مراکز مانند بیهقی و سراج از سایر مراکز شلوغ تر است و مراجعین به این مراکز باید برای دریافت خدمات زمان بیشتری را صرف کنند ولی مراکز واقع در بخش جنوب تهران مانند چمران-الغدیر-شقایق بسیار خلوت و فاقد صف است.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود برای مدیریت زمان از طریق نوبت دهی اینترنتی که در سامانه تهران من my.tehran.ir قابل دسترس است با تعیین وقت قبلی مراجعه کنند و یا در صورت تمایل به پذیرش حضوری از طریق سامانه مدت انتظار در سایت ستاد معاینه فنی خلوت ترین مرکز را برای اخذ معاینه فنی خودروی خود انتخاب کنند. قابل ذکر است سامانه مدت انتظار شامل اطلاعات کاملی از جانمایی مراکز در نقشه،ساعت کاری و مدت انتظار در مراکز است. علاوه بر این رنگ های مختلف نشانگر هر مرکز در این سامانه گویای مدت انتظار آن مرکز است؛ رنگ سبز به معنای انتظار در کمتر از یک ساعت، رنگ زرد انتظار از 1 تا 3 ساعت و رنگ قرمز نشانگر انتظار بالای 3 ساعت است.

گویا در خصوص خودروهای مشمول معاینه فنی در سال 1400 افزود: امسال خودروهای تولید داخل 1395 و ماقبل و خودروهای وارداتی 2016 و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند و این خودروها باید از ابتدای سال نسبت به اخذ معاینه فنی خودرو اقدام کنند.

کد خبر 131509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha