کد خبر 131522
۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
MVM؛ خودروساز خصوصی با نگاه به آینده

سال 1384 نخستین محصول مدیران خودرو با عنوان ام وی ام 110 سه سیلندر با عنوان کم مصرف ترین خودروی تولیدی کشور وارد بازار کشور شد و این شرکت با احداث کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی بم به جمع خودروسازان کشور پیوست و امروز به عنوان بزرگترین خودروسازی بخش خصوصی کشور شناخته می شود.

به گزارش پرشین خودرو، تنها چند سال پس از عرضه خودروی شهری 110 ، سدان 530 و کراس اوور ایکس 33 وارد بازار کشور شد و پس از آن مدل 315 به عنوان یک خودروی زیبا عرضه گردید . در سال 1394 مدیران خودرو شاهد تحولی جدی شد عرضه سدان 550 ، نسل جدید 110 و خودروی متفاوت تیگو5 آغاز راه جدیدی بود تا محصولات متنوع و مناسب بازار ایران چون نسلهای جدید ایکس 33 و 315 ، کراس اوور شهری و محبوب ایکس22 ، سدان زیبای آریزو5، و کراس اوور لوکس و شیک تیگو7 ، سدان لوکس و با پرستیژ آریزو6 و نهایتا کراس اوور خاص ایکس 55 وارد بازار ایران شود.

خودروهایی در سگمنت های مختلف ابعادی ، قیمتی با طراحی و امکانات به روز ، حال برخی محصولات مدیران خودرو چون تیگو7، آریزو6، ایکس 55 میتوانند با خودروهای وارداتی رقابت نمایند و بازار و مشتریان خود را دارند.

مدیران خودرو در سالهای اخیر بر روی توسعه ظرفیت تولید و کیفیت تولید محصولات خود در حد امکان و مطابق با استانداردهای لازم سرمایه گذاری کرده و هدف اصلی خود را تولید خودروهای شیک و مدرن با تکنولوزی روز و کیفیت مطلوب برای اقشار مختلف جامعه قرار داده است.

از سوی دیگر شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو در میان خودروسازان خصوصی به عنوان بزرگترین شبکه خدمات شناخته میشود که در حال حاضر استانداردهای جدید و ارتقاء آن در حال انجام میباشد و همچنین بحث آموزش منابع انسانی و ارتقاء آن جایگاه ویزه ایی را دارد.

در ارزیابی های صورت گرفته در بحث رضایت فروش همواره مدیران خودرو بالاترین درجه رضایت را داشته و رتبه نخست را کسب نموده ، همچنین در بخش ارتباط با مشتریان نیز همواره بالاترین رتبه را کسب کرده است که حکایت از توجه این شرکت به بحث ارتقاء میباشد. در بخش خدمات نیز تلاشها و ارتقاء بسیاری صورت گرفته است.

در روزهای سخت و شرایط تحریم ها شرکت مدیران خودرو حضور خود را در بازار ایران تثبیت نمود و نشان داد که به عنوان یک خودروساز مسئول همواره همراه با ایرانیان در روزهای خوش و ناخوش می باشد.


با کسب تجارب و ایجاد زیرساختها و ارتقاء و معرفی محصولات مقبول این شرکت خود را برای عرضه خودروهای کاملا لوکس و مدرن و ارتقاء محصولات فعلی متناسب با نیاز بازار کشور آماده میکند تا محصولاتی در شان مصرف کننده ایرانی تولید کرده و به بیش از 15 سال اعتماد جامعه پاسخی شایسته بدهد.
..

کد خبر 131522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha