نقطه قوت کروز توجه به امر تحقیقات و پژوهش است

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در کنار ایجاد اشتغاالزایی موفق، به امر تحقیقات و پژوهش توجه ویژه ای داشته است که این امر از نقاط قوت و مثبت این شرکت قطعه سازی به شمار می رود.

به گزارش پرشین خودرو، نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز و بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

بهزاد علیزاده از خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه سازی کروز نیز بازدید کرد. همچنین، در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن‌ها نیز توسط این عضو کمیسیون کشاورزی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از قطعه سازی کروز گفت: با توجه به نگاه مثبت کروز به ظرفیت های داخلی، این مجموعه به خوبی توانسته از توانمندی های نیروی انسانی استفاده کند.

 

کروز



این عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کنار ایجاد اشتغال، نقطه قوت کروز توجه به امر تحقیقات و پژوهش است که از نیروهای توانمند برای توسعه داخلی سازی صنعت قطعه سازی و خودرو به خوبی استفاده کردند.
وی با تاکید بر نام گذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اظهار داشت: با تاکید به شعار سال باید استفاده از ظرفیت های داخلی را بیشتر و تا بدان جا که می توان موانع تولید را برطرف نمود.

علیزاده به رویکرد مجلس یازدهم برای حمایت از تولید کنندگان اشاره و تصریح کرد: موضوع حمایت داخلی سازی و تولید داخل در دستور کار نمایندگان ملت است و حتما در کمیسیون های مربوطه پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم دهلران حضور بانوان در کروز را نیز چشمگیر عنوان و خاطر نشان کرد: در این مجموعه حضور بانوان را بسیار فعال دیدم، امیدواریم از ظرفیت و توانمندی های بانوان در بخش های مختلف دیگر تولیدی و صنعتی کشور بیشتر استفاده شود.

کد خبر 131629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha