انتقاد از تردد خودروهای آفرودی در سوهانک

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تردد ماشین‌های شاسی بلند آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک در ارتفاعات مشرف به تهران گسترش پیدا کرده است که خسارت بسیار جدی به پارک و ارتفاعات حساس شمال شرق تهران وارد می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، آرش حسینی میلانی در دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: براساس گزارش شورایاری محله سوهانک اخیرا تردد ماشین‌های شاسی بلند آفرود از مبادی ورودی پارک جنگلی سوهانک در ارتفاعات مشرف به تهران گسترش پیدا کرده است و علاوه بر مزاحمتی که برای شهروندان ایجاد می‌کند خسارت بسیار جدی به پارک و ارتفاعات حساس شمال شرق تهران وارد می‌شود.

 

آفرود



این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای جنگل کاری در این منطقه انجام شده است، گفت: انجام چنین فعالیت‌های مخربی اصلا مجاز نیست. در سال ۹۶ با این موضوع برخورد شد اما سه ورودی به این پارک وجود دارد و لازم است شهرداری در اسرع وقت اقدامات کنترلی و حفاظتی برای گیت‌های ورودی را انجام دهد. به شهرداری تهران تذکر می‌دهم در اسرع وقت با همکاری منابع طبیعی تهران نسبت به ایجاد گیت‌های کنترلی در ورودی پارک مذکور اقدام و گزارش جامعی از وضعیت بهره برداری از پارک جنگلی مذکور به شورای شهر ارسال نماید.

کد خبر 131759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha