رسانه های اجتماعی روابط عمومی ها را تغییر داده اند

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با اشاره به فرارسیدن روز روابط عمومی این مناسبت را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: مدتها است مخاطبان ما تغییر ذائقه داده اند و در واقع از جایگاه مخاطب صرف به جایگاه یک رسانه فعال ارتقاء یافته اند و هر دو نقش را پذیرفته است.

به گزارش پرشین خودرو، سید محمد حسین استاد گفت: دنیای دیجیتال فرصت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داد، مخاطب امروز ما کنشگر و هوشیارتر است و این برای ما که در حوزه روابط عمومی فعالیت می کنیم فرصت است. ما پیش از این برای رسیدن صدای خود به مخاطبین تلاش زیادی می کردیم چون ارتباط یک طرفه بود و اگر هم ارتباط دو طرفه ای شکل می گرفت به نوعی به صورت آفلاین بود.

وی گفت: اما امروز ما از نزدیک و بدون از دست دادن زمان در کنار مخاطبین مان قرار داریم با آنها گفتگو می کنیم و مسائل و انتقادات و پیشنهادات آنها را بررسی و به سرعت پاسخ می دهیم. در واقع مخاطبین، امروز در کنار روابط عمومی ها هستند و نه مقابل آنها و این فرصت بسیار خوبی است تا فعالین این عرصه بتواند نقش خود را در ایجاد یک ارتباط دو سویه بهبود ببخشند.

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بخش زیادی از زندگی ما در فضای آنلاین طی می شود و این موضوع با حضور بیماری کرونا سرعت بیشتری به خود گرفته افزود: در حال حاضر ارتباط روابط عمومی با مخاطبین خود در فضای آنلاین شکل می گیرد و از تجربه گذشته ما فقط خاطراتی مانده و فضا به سرعت تغییر کرده و ما از گذشته عبور کرده ایم.

وی با اشاره به اقدامات بانک ایران زمین در حوزه روابط عمومی دیجیتال اظهار داشت: حضور مستمر در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی 24 ساعته، تغییر فرآیندهای اجرایی و بهبود مستمر اقدامات از جمله اقداماتی است که در حال حاضر انجام شده است و بزودی شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه خواهیم بود.

استاد در پایان مجددا روز روابط عمومی را به همه فعالین این عرصه به خصوص روابط عمومی بانک‌ها تبریک گفت.

کد خبر 131872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha