خودرو فردا 511 معرفی و رونمایی شد + جزئیات

در حالی خودرو فردا 511، سومین محصول شرکت خودروسازی فردا که یک سدان در سگمنت B پلاس است، رونمایی شد که همزمان تولید انبوه و فروش آن نیز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی فردا، 511 یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای کلاس B به شمار می آید که با توجه به امکانات به ‌روز، کیفیت مناسب و طراحی مدرن قرار است جای خالی یک سدان باکیفیت را در بازار پر کند.

 

گزارش تصویری مراسم رونمایی فردا بی511 را اینجا تماشا کنید



محمدرضا آریان نژاد، با اشاره به حساسیت های فرداموتورز در خصوص کیفیت و متریال به کاررفته در B 511 گفت: «حساسیت فرداموتورز به کیفیت این خودرو و لحاظ شدن آیتم های مدنظر باعث شد عرضه این خودرو چهار ماه به تأخیر افتد، چون خودرویی که عرضه می‌کنیم باید و حتماً آن شاخص‌های کیفی مدنظر شرکت را از نظر متریال و عملکرد خودرو داشته باشد.»

 

فردا بی511



وی همچنین با تأکید بر این که بحث بازارسنجی این سدان را تقریباً از سال گذشته شروع کرده ایم، درباره چرایی انتخاب این محصول افزود: «در این خصوص، نیاز بازار را به‌طور کامل رصد کرده ایم. در این سگمنت، سدانی با امکانات رفاهی خودروی 511 فرداموتورز و در این رده قیمتی برای مصرف‌کنندگان موجود نبود. به همین دلیل، فرداموتورز با بررسی جمیع عوامل، سدان 511 را انتخاب کرد. سدانی متناسب با نیاز مشتری با امکانات رفاهی مناسب که تست‌های ایمنی را پاس کرده است و جزو خودروهای با درجه امنیت بالا به شماره می رود.»

مدیر بازاریابی فرداموتورز در ادامه، بازه قیمتی سدان 511 را بین 420 تا 430 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: «در واقع، هدف فرداموتورز این بود که در این کلاس حتماً خودرو زیر 450 میلیون تومان قیمت داشته باشد. قیمتی که اعلام می کنیم با احتساب مالیات بر ارزش افز‌وده، هزینه بیمه، شماره گذاری و ... است.»

 

بی511



آریان نژاد با اشاره به تولید این خودرو با داخلی سازی 20 درصدی افزود: «تا پایان سال میزان داخلی سازی به 40 درصد خواهد رسید. برای رسیدن به این هدف و در بحث داخلی‌سازی سرمایه‌گذاری خیلی زیادی صورت گرفته است. ضمن این که، برای افزایش توان و تعمیق داخلی سازی از تمام توان شرکت‌های قطعه‌سازی داخلی نیز استفاده می‌کنیم.»

همچنین این فعال صنعت خودروسازی درباره بحث خدمات پس از فروش و تأمین قطعات با تأکید بر کیفیت بالای این خودرو اضافه کرد: «این خودروها به نوعی تولید داخل هستند، یعنی به صورت قطعات می‌آیند و برخی قطعات آن نیز داخلی‌سازی هستند. ما از نظر شبکه خدمات پس از فروش، یک گروه خودرویی خیلی بزرگ با سابقه بلندمدت هستیم. در این خصوص از یک سو، با توجه به توان و امکانات زیرساختی فرداموتورز در زمینه خدمات پس از فروش و از سوی دیگر، با توجه به کیفیت خودرو، برای 511 گارانتی خدمات پس از فروش چهارساله و یا 100 هزار کیلومتر پیمایش در نظر گرفته ایم. همچنین همزمان با تولید، بحث تأمین قطعات یدکی‌، چه از حوزه داخلی‌سازی و چه از حوزه شرکت‌های مبدأ، در حال انجام است.»

 

بی 511



آریان نژاد درباره زمان تولید انبوه و آغاز فروش اظهار کرد: «تولید از بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده است، اما به لحاظ آیتم‌های کِیفی‌ای که مدنظر داشتیم، فروش را تقریباً چهار ماه به تأخیر انداختیم و امروز این خودرو به تولید انبوه می‌رسد و فروش همزمان با رونمایی‌ آغاز می شود که شرایط آن در وب‌سایت فرداموتورز منتشر شده است.»

وی همچنین با اشاره به این که تولید اس ایکس 5، با توجه به استقبالی که از این محصول شده است، ادامه خواهد داشت اضافه کرد: «فرداموتورز برای سال جاری تولید چندهزار دستگاه انواع محصول را هدف گذاری کرده است که عدد واقعی را بنا به ملاحظات شرکتی نمی توانم بیان کنم. از سوی دیگر، امسال سبد محصولات‌مان با تولید محصول سوم، که امروز رونمایی کرده ایم، متنوع تر خواهد شد. با این حال، حداقل سه محصول برای سال جاری در نظر گرفته شده و تولید یک محصول هم که از سال گذشته آغاز شده است. در نیمه دوم سال، از چهارمین محصول فرداموتورز رونمایی خواهیم کرد که همزمان فروش آن نیز آغاز خواهد شد.»

 

بی511



فردا 511 یک سدان اقتصادی و با امکانات مناسب است و پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با فناوری های NVH و DVVT بر روی آن نصب شده است. 107 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن گشتاور این پیشرانه از طریق جعبه دنده 5 سرعته دو کلاچه اتوماتیک به چرخ های جلوی 511 منتقل می شود. ساختار جعبه دنده فردا 511، مجهز به سامانه روغن کاری متغییر WDCT است. یکی از نکات قابل توجه این خودرو، مصرف سوخت بهینه آن است که 6.2 لیتر بنزین را به ازای هر 100 کیلومتر می سوزاند. همچنین در شرایط آزمایشگاهی، مصرف سوخت فردا 511 به 4.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر می رسد.

سانروف، رینگ های آلومینیومی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی از سری سوپر EPS، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی 7 اینچی، بلوتوث، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی با نمایشگر دیجیتال، سنسور پارک و دوربین عقب، خطوط پارک متغییر، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، BAS، استاندارد آلایندگی یورو 5 و... از جمله ویژگی های سدان جدید خودروسازی فردا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو می توانید به نمایندگی های خودروسازی فردا در سراسر کشور مراجعه کنید.
 

کد خبر 131979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha