ایجاد امنیت شغلی از اهداف معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک ایران زمین

با هدف دیدار از همکاران و ایجاد انگیزه مضاعف خدمت رسانی، علیرضا دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیببانی، علی فتاحی مدیرامور سرمایه انسانی و آموزش، محمد حسینی کنارویی مدیرامور استان ها و علیرضا یارقلی مدیریت امور حراست طی سفر به استان فارس با همکاران شعب و ستادی این استان دیدار و گفتگو کردند.

براساس این گزارش؛ در این بازدیدمعاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیببانی و هیات همراه عملکرد شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

در این دیدار ها علیرضا دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران استان فارس اعلام کرد: بدون شک یکی از مهمترین سرمایه های بانک ایران زمین، پرسنل کوشا، فهیم و با دانش آن است، وی همچنین هدف از سفر استانی خود را درک بهتر مسائل و مشکلات همکاران و توسعه فعالیت ها از طریق منابع انسانی دانستند.

بر اساس این گزارش همچنین دمیرچی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با تشکر و تقدیر از تلاش‌های همکاران بانک و به ویژه شعب تصریح کرد: همکاران در تمامی مدیریت‌های ستادی در صدد هستند تا مشکلات موجود در شعب را به حداقل کاهش دهند و نظرات و پیشنهادهای مطرح شده را مدنظر قرار دهند.

در ادامه این دیدارها فتاحی مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش در خصوص ارتقاء شغلی همکاران، بحث رفاهی پرسنل و قدردانی از همکاران بازنشسته مطالبی را عنوان کرد،فتاحی همچنین رسالت اصلی آن مدیریت را ایجاد امنیت شغلی، آرامش و آسایش برای همکاران دانستند.

در پایان حسینی کنارویی مدیریت امور شعب استان ها شرح مختصری از عملکرد استان فارس در سال های گذشته پرداخت و اظهار داشت: استان فارس از با اهمیت ترین استان ها از نظر جایگاه منابع و عملکرد در کلیه زمینه ها است.

کنارویی عملکرد درخشان استان را مرهون نیروی انسانی بسیار با کیفیت دانست و همچنین استفاده از فرصت ها در بهترین زمان ممکن را از نکات حائز اهمیت در پیشرفت سال های گذشته بانک ایران زمین در استان فارس دانسته و ابراز امیدواری کردکه در سال جاری نیز همانند سال های گذشته شاهد عملکردی درخشان از استان فارس در کلیه زمینه ها باشیم.

کد خبر 132004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha