فروش وانت کارا و کاپرا 2کابین آغاز شد

فروش نقدی و پیش فروش سه محصول وانت کاپرا دو کابین، وانت کارا تک کابین و دو کابین 2000 سی.سی، از سوی گروه بهمن آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ سه را به دو صورت نقدی و پیش فروش از ساعت 9 صبح امروز (دوشنبه سوم خرداد ماه جاری) آغاز کرده است و این فروش تا ساعت 13 روز پنجشنبه 13 خرداد ماه جاری و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. وانت کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل نیز در همین تاریخ فقط با روش نقدی به فروش می رسد.

فروش محصولات مذکور به شکل اینترنتی و به صورت نقدی با قیمت قطعی و یا پیش فروش است.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یک طرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

در طرح مذکور وانت کارا مورد نظر به فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید همچون تغییرات در طراحی صندلی، سقف کاذب، افزوده شدن قفل مرکزی و ... مجهز است.

همچنین سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکتریکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین +راننده) از تجهیزات وانت کاپرا به شمار می آید.

متقاضیان خودرو می توانند برای استفاده از شرایط فروش فقط به صورت اینترنتی و از طریق آدرس www.bahman.ir اقدام کنند.

 

پش فروش وانت کارا
 

فروش وانت کارا

 

فروش کاپرا

کد خبر 132016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha