کسب درآمد 30 میلیارد تومانی آپکو در صورت حمایت

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپكو) گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه سه میلیارد تومان قطعات آپشن شده ایم كه در صورت حمایت و سرمایه گذاری، می توانیم این رقم را تا 30 میلیارد تومان در ماه افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حسن جلینی، با بیان این مطلب در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی خودرو در آپکو، اظهار داشت: تاکنون و پیش از افتتاح رسمی حدود 40 دستگاه خودرو در این مرکز نانو سرامیک شده است.

وی که در حضور رییس هیات عامل ایدرو و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو سخن می گفت، تصریح کرد: ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ یکی از پروژه هایی است که از امروز به خدمات شركت آپكو اضافه می شود.

 

تیونینگ تارا



جلینی با بیان این‌که طرح دیگر این شرکت که در همکاری با شرکت دانش بنیانی متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف صورت می گیرد، پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال است، افزود: در این پروژه ریموت بر روی سر دنده نصب می شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت درب پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است و این کلاچ هوشمند دارای پنجاه ماه خدمات گارانتی است.

مدیرعامل شرکت آپکو با بیان این‌که نوسازی خودروهای كاركرده از دیگر پروژه هایی است که در همکاری با یک شرکت داخلی انجام می شود، خاطرنشان کرد: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی و تبدیل به خودروی نو می شوند.

 

برای مشاهده تصاویر مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو در آپکو اینجا کلیک کنید.


براساس این گزارش، امروز مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی سازی خودروهای تولیدی ایران خودرو در محل شرکت آپکو افتتاح شد.

مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی محصولات ایران خودرو در شرکت آپکو ظرفیت سرویس‌دهی سالانه بیش از دو هزار دستگاه را دارد.

کد خبر 132045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha