سفارشی سازی خودرو، احترام به حقوق مصرف کنندگان است

رئیس هیات عامل ایدرو گفت: یکی از نمونه های مناسب احترام به حقوق و سلیقه مصرف کنندگان، فرایندهای مطمئن و ایمن سفارش سازی خودرو است.

به گزارش پرشین خودرو، محسن صالحی نیا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: اهتمام به رضایت مندی مشتریان در صدر اهداف صنعت خودرو و سفارشی سازی خودروها نمونه ای مناسب از حرکت جدی در این مسیر می باشد.

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو که در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو، سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ ایمنی، استانداردهای فنی و اصولی، کیفیت و همچنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی دغدغه های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است ، لذا فرایندهای سفارشی سازی و شخصی سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در شرکت آپکو تابعه گروه ایران خودرو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است، تصریح کرد: در دو ماه اول امسال ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده است که ۷۲ هزار دستگاه مربوط به ایران خودرو می‌شود.

 

دنا پلاس تیونینگ شده



صالحی نیا همچنین با بیان اینکه در گذشته وابستگی زیادی به خارج از کشور داشتیم و امروز وابستگی ها کاهش پیدا کرده است، اضافه کرد: داخلی سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت باعث خرسندی است.

رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد شده در صنعت خودرو اظهار کرد: حرکت هایی نظیر بهسازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته قابل توجه است.

وی تصریح کرد: ایدرو به عنوان مرکز تنطیم گر و سیاست گذار صنعت خودرو کشور، از ایده های توسعه ای این صنعت از جمله پیشنهادهای ایران خودرو در مورد توسعه محصولات سفارشی پشتیبانی خواهد کرد.

براساس این گزارش، امروز مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی سازی خودروهای تولیدی ایران خودرو در محل شرکت آپکو افتتاح شد.

مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی محصولات ایران خودرو در شرکت آپکو ظرفیت سرویس‌دهی سالانه بیش از دو هزار دستگاه را دارد.

برای مشاهده تصاویر مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی سازی خودرو در آپکو اینجا کلیک کنید.

کد خبر 132048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha