اولین بازارچه قطعات یدكی توسط سایپا افتتاح شد

اولین بازارچه قطعات یدكی محصولات سایپا با هدف حذف واسطه‌ها و تامین قطعات مورد نیاز مشتریان در ساختمان تاریخی جیپ واقع در خیابان اكباتان تهران راه‌اندازی شد تا مشتریان گروه خودروسازی سایپا برای تامین قطعات مشكلی نداشته باشند.

به گزارش پرشین خودرو، سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم افتتاح اولین بازارچه قطعات یدكی در كشور، گفت: حدود ۵۰ درصد از خودروهایی كه در سطح كشور در حال تردد هستند، متعلق به گروه خودروسازی سایپا است، از این‌رو ضرورت داشت كه شرکت سایپایدک در راستای ارائه خدمات مناسب به مشتریان محترم، سطح كیفی خدمات پس از فروش خود را ارتقاء دهد.

وی با بیان اینكه جدی ترین مشکل در ارائه خدمات پس از فروش، تامین قطعه است، اظهارداشت: تا قبل از راه‌اندازی بازارچه قطعات یدكی، تامین قطعات از منابع مختلف انجام می‌شد ولی با افتتاح این بازارچه، مشكل مذکور به پایان خواهد رسید و مجموعه‌های مختلف می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه قطعات مورد نیاز را خریداری كنند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: هدف از ایجاد بازارچه قطعات یدكی محصولات سایپا این بود كه دسترسی مشتریان به قطعات اصلی به راحتی صورت گیرد.

وی با بیان اینكه با ایجاد بازارچه قطعات یدكی مشتری ها می‌توانند قطعات را مستقیم و بدون واسطه خریداری كنند، تصریح كرد: از آنجا كه در این بازارچه قطعات از منابع اصلی تامین می شود و كیفیت مناسبی دارد، این امر سبب خواهد شد تا میزان رضایت مردم از خودروهای مجموعه سایپا افزایش پیدا كند.

سلیمانی با اشاره به اینكه سایپا یدك، قطعات عرضه شده در بازارچه را از منابع اصلی و معتبر تهیه خواهد كرد، گفت: امیدوار هستم فرآیند ایجاد بازارچه قطعات یدكی كه در خیابان اكباتان تهران راه اندازی شد در سایر شهرهای بزرگ هم دنبال شود تا همه به راحتی برای تامین قطعه اقدام كنند و مجبور نباشند برای خرید قطعه به تهران بیایند.

گفتنی است اولین بازارچه قطعات یدكی سایپایدك كه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر راه اندازی شد با هدف دسترسی آسان به قطعات اصلی و با قیمت مصوب در محل فروشگاه سایپایدك در خیابان اكباتان تهران است و فعالان بازار قطعات یدكی می‌توانند با مراجعه به این بازارچه قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنند. بدین جهت در فاز اول مغازه داران سطح شهر می توانند از بازارچه ایجاد شده قطعات را خریداری كنند و در فاز بعدی قرار است این فرصت برای تمام مشتریان محصولات سایپا فراهم شود.

گفتنی است در راه‌اندازی این بازارچه شركت‌های ایندامین سایپا، رینگ سایپا، رادیاتور ایران، سایپا شیشه، فنرسازی زر گلپایگان، پلاسكوكار سایپا، صنایع لنت پارسیان پیشرو، بهران موتور گلپایگان، ایدكو پرس، زامیاد، طیف سایپا، سنان شیمی، سایپاپرس، سایپا آذین، سایپا شیشه، سایپا پلوس و سایپا آذربایجان با شركت سایپایدك همكاری کرده‌اند.

کد خبر 132067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha