آمیکو آسنا با ورژن جدید فنی به زودی رونمایی می شود

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو ) با اعلام توسعه سبد محصولات باری این شرکت در سال جاری، از عرضه آمیکو آسنا جدید با ظاهر و ورژن جدید فنی خبر داد.

شهرام فداکار، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اعمال برخی تغییرات فنی و ظاهری در محصول پیکاپ آسنا را از برنامه های آتی آمیکو عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته به زودی با معرفی برخی تغییرات ظاهری و اعمال تغییراتی فنی در موتور و گیربکس محصول پیکاپ آسنا را به بازار عرضه می شود.

وی همچنین از توسعه محصولات باری آمیکو در سال جاری خبر داد و افزود: شرکت آمیکو هم اکنون علاوه بر تولید محصول پیکاپ، محصولاتی را در بخش های تجاری مانند کامیون و کمپرسی به بازار عرضه می کند اما در سال جاری با هدف گذاری بر روی توسعه محصولات باری، خودروهای جدیدی در این سگمنت رونمایی و تا پایان 1400 به بازار عرضه می کنیم.

با فداکار که در حاشیه برگزاری اولین نمایشگاه تیونکس 2021 گفت وگو می کردیم، در خصوص حضور آمیکو در این نمایشگاه گفت: شرکت آمیکو با هدف توسعه فروش و معرفی محصولات با کاربری افرود به مشتریان خاص و آفرودسواران در اولین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته شرکت کرده است.

 

فداکار



وی تصریح کرد: شرکت آمیکو بواسطه قابلیت های منحصر به فرد محصولات پروژه هایی را در حوزه تیونینگ و سفارشی سازی و نصب آپشن ها بر روی محصولات آغاز کرده است اما این فرایند مورد رضایت ما نیست و با توسعه و تقویت خودروها و نصب آپشن های جدید در آینده پرقدرت تر وارد این عرصه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آمیکو در پایان با اشاره به فرایند تقویت و توسعه سفارشی سازی محصولات در این شرکت اظهار کرد: در گام اول این اقدامات در همکاری با برخی شرکتها در حوزه تیونینگ و تقویت موتور و سفارشی سازی محصولات آغاز شده است اما در این روش شرکت آمیکو با تعیین بخش هایی از خودرو که امکان تقویت داشته و به مشخصات فنی و استانداردی خودرو آسیبی وارد نمی کند این همکاری را تعریف کرده تا مشکلی را برای مشتریان ایجاد نکند.

کد خبر 132084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha