فیدلیتی به نمایندگی های بهمن موتور رفت

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از حضور فیدلیتی در دو مدل پنج و هفت نفره در 25 نمایندگی منتخب بهمن موتور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، خسرو خسروی فر، با اعلام این مطلب گفت: به منظور دسترسی مشتریان و مشاهده امکانات و قابلیت های فیدلیتی و همچنین سنجش سلیقه بازار و انجام بازدید میدانی، تعداد محدودی فیدلیتی در نمایندگان منتخب قرار داده شده است.

مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار داشت: 25 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در 13 استان برای فیدلیتی در نظر گرفتیم که از امروز فیدلیتی در دو مدل پنج و هفت نفره در نمایندگی های منتخب و دو شوروم بهمن موتور برای عموم به نمایش گذاشته شد.

خسروی فر با اشاره به اینکه فیدلیتی قبل از عرضه، فقط برای مشاهده مشتریان و مقایسه با سایر خودروهای بازار به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: طبق روال گروه بهمن، به منظور دسترسی مشتریان به خودرو، مشاهده امکانات و قابلیت های آن و همچنین سنجش سلیقه بازار، تعداد محدودی برای کسب بازخورد و توسعه و بهبود در نمایندگان منتخب قرار داده شده است.

 

فیدلیتی، نمایندگی های بهمن موتور


مدیر شبکه فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از افزایش تعداد نمایندگی های منتخب به 35 نمایندگی تا پایان سال خبر داد و گفت: این نمایندگی ها از نظر سطح استاندارد ارتقاء پیدا کرده اند و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام با توجه به محل زندگی، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

وی با تاکید بر اینکه فقط نمایندگی های استاندارد و با رضایتمندی بسیار بالا، مجاز به ارائه خدمات فروش و پس از فروش فیدلیتی هستند، تصریح کرد: در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین ارائه خدمات مطلوب و متمایز نسبت به سایر شرکت ها، گروه بهمن به استاندارد سازی نمایندگی های مجاز از نظر تغییرات یکپارچه عناصر دیداری، رفاهی، شاخص های کلیدی عملکرد و... اقدام کرده است.

 

فیدلیتی، نمایندگی های بهمن موتور


براساس این گزارش، فیدلیتی محصول جدید و استرانژیک گروه بهمن می باشد که در بین 10 خودرو پرفروش SUV چین قرار دارد. گروه بهمن به عنوان اولین خودروساز با سرمایه گذاری بسیار زیاد، برای اولین بار در کشور پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و با در اختیار داشتن دانش طراحی و مهندسی، می تواند محصولات دیگری روی این پلتفرم تولید و به بازار عرضه کند.


فیدلیتی دارای یک پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر، با 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است و سیستم انتقال قدرت شش سرعته دوکلاچه آن کمک شایانی به رانندگی اسپرت خواهد کرد. به لطف سیستم تعلیق مولتی لینک، سرنشینان سواری نرمی را داخل کابین تجربه می کنند. فیدلیتی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4735، 1900 و 1710 میلی متر است، ابعادی که آن را به رقیبی جدید برای شاسی بلندهای لوکس بدل کرد.

فیدلیتی در دو مدل پنج و هفت نفره به بازار عرضه می شود و از امکاناتی نظیر صفحه نمایشگر 10.25 اینچی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط LDW، رادار تشخیص نقاط کور BSD، کنترل پایداری الکتریکی خودرو ESC، ترمز پارک برقی به همراه اتو هلد، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و جلو و... بهره می برد. ورود به داخل کابین فیدلیتی بدون کلید بوده و استارت خودرو با دکمه انجام می شود. دوربین 360 درجه در زمان پارک خودرو تسلط کاملی به راننده می دهد. صندلی های برقی به همراه گرم کن، سیستم تهویه مطبوع، سانروف پانوراما، جلوآمپر 12.3 اینچی دیجیتال TFT، چراغ های LED، سیستم هوشمند باز شدن اتوماتیک درب صندوق توسط پا و... از دیگر امکانات رفاهی این SUV لوکس به حساب می آید.

کد خبر 132155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha